Pregled bibliografske jedinice broj: 40281
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenta i učitelja
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenta i učitelja // Informatologia, 33 (2000), 1-2; 52-56 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 40281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenta i učitelja
(Computer Technology in School: Students and Teachers Point of View)
Autori
Slavomir Stankov, Šime Pilić, Suzana Stankov
Izvornik
Informatologia 33
(2000), 1-2;
52-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Računalne tehnologije; škola; učenje i poučavanje; studenti; učitelji; hrvatsko društvo; informacijsko društvo
(Computer technologies; school; learning and teaching; students; teachers; Croatian society; information society)
Sažetak
Primjena računalnih tehnologija u školi uvodi nove paradigme učenja i poučavanja. Uvjet je to i za razvoj informacijskog društva i društva koje uči. U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja na dva uzorka: uzorku studenata (N=86) i uzorku učitelja (N=115). Svrha je istraživanja bila prikupiti i sistematizirati mišljenja studenata i mišljenja učitelja razredne nastave o kvaliteti nastavnog procesa pomoću računala u kojem je uključena i multimedija. Ispitivanje je provedeno metodom ankete. Instrumenti su bili upitnici posebno za studente, a posebno za učitelje. Ovdje obrađujemo ona pitanja koja se odnose na primjenu računalnih tehnologija u školi. Rezultati ankete su pokazali da značenje termina multimedija poznaje ispod polovine anketiranih studenata, dok taj isti termin poznaje preko tri četvrtine učitelja. Model nastave pomoću računala poznaje približno jednaki broj studenata i učitelja. Gledišta studenata i učitelja su podudarna u ocjeni da nastava pomoću računala s uključenom multimedijom može poboljšati kvalitetu učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija