Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 40281

Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenta i učitelja


Slavomir Stankov, Šime Pilić, Suzana Stankov
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenta i učitelja // Informatologia, 33 (2000), 1-2; 52-56 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 40281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenta i učitelja
(Computer Technology in School: Students and Teachers Point of View)

Autori
Slavomir Stankov, Šime Pilić, Suzana Stankov

Izvornik
Informatologia 33 (2000), 1-2; 52-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Računalne tehnologije; škola; učenje i poučavanje; studenti; učitelji; hrvatsko društvo; informacijsko društvo
(Computer technologies; school; learning and teaching; students; teachers; Croatian society; information society)

Sažetak
Primjena računalnih tehnologija u školi uvodi nove paradigme učenja i poučavanja. Uvjet je to i za razvoj informacijskog društva i društva koje uči. U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja na dva uzorka: uzorku studenata (N=86) i uzorku učitelja (N=115). Svrha je istraživanja bila prikupiti i sistematizirati mišljenja studenata i mišljenja učitelja razredne nastave o kvaliteti nastavnog procesa pomoću računala u kojem je uključena i multimedija. Ispitivanje je provedeno metodom ankete. Instrumenti su bili upitnici posebno za studente, a posebno za učitelje. Ovdje obrađujemo ona pitanja koja se odnose na primjenu računalnih tehnologija u školi. Rezultati ankete su pokazali da značenje termina multimedija poznaje ispod polovine anketiranih studenata, dok taj isti termin poznaje preko tri četvrtine učitelja. Model nastave pomoću računala poznaje približno jednaki broj studenata i učitelja. Gledišta studenata i učitelja su podudarna u ocjeni da nastava pomoću računala s uključenom multimedijom može poboljšati kvalitetu učenja i poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
177010

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Slavomir Stankov, Šime Pilić, Suzana Stankov
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenta i učitelja // Informatologia, 33 (2000), 1-2; 52-56 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Slavomir Stankov, Šime Pilić, Suzana Stankov (2000) Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenta i učitelja. Informatologia, 33 (1-2), 52-56.
@article{article, year = {2000}, pages = {52-56}, keywords = {Ra\v{c}unalne tehnologije, \v{s}kola, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, studenti, u\v{c}itelji, hrvatsko dru\v{s}tvo, informacijsko dru\v{s}tvo}, journal = {Informatologia}, volume = {33}, number = {1-2}, title = {Ra\v{c}unalne tehnologije u \v{s}koli: Gledi\v{s}ta studenta i u\v{c}itelja}, keyword = {Ra\v{c}unalne tehnologije, \v{s}kola, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, studenti, u\v{c}itelji, hrvatsko dru\v{s}tvo, informacijsko dru\v{s}tvo} }
@article{article, year = {2000}, pages = {52-56}, keywords = {Computer technologies, school, learning and teaching, students, teachers, Croatian society, information society}, journal = {Informatologia}, volume = {33}, number = {1-2}, title = {Computer Technology in School: Students and Teachers Point of View}, keyword = {Computer technologies, school, learning and teaching, students, teachers, Croatian society, information society} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font