Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 402546

Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici


Katić, Helena; Planinić, Maja; Milin Šipuš, Željka
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 214-218 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 402546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici
(Comparison of student understanding of graphs in mathematics and physics)

Autori
Katić, Helena ; Planinić, Maja ; Milin Šipuš, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2009, 214-218

ISBN
978-953-7178-13-0

Skup
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava fizike; nastava matematike; grafovi; kinematika
(physics education; mathematics education; graphs; kinematics)

Sažetak
Provedeno je preliminarno istraživanje učeničkog razumijevanja grafova u kontekstu fizike i matematike na uzorku od 114 gimnazijalaca iz Zagreba i Slunja. Sastavljen je test od 8 parova paralelnih pitanja iz fizike (kinematike) i matematike kako bi se usporedilo učeničko razumijevanje istog koncepta u dva konteksta. Rezultati pokazuju da su učenici na pet parova pitanja pokazali bolje razumijevanje grafova u kontekstu matematike, a na preostala tri je razumijevanje bilo bolje u kontekstu fizike. Najtežim se pokazalo interpretiranje nagiba grafa i površine ispod grafa u kontekstu fizike. Diskutirat će se najčešće učeničke poteškoće u razumijevanju grafova i usporediti poteškoće u oba konteksta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Planinić (autor)

Avatar Url Željka Milin-Šipuš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Katić, Helena; Planinić, Maja; Milin Šipuš, Željka
Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 214-218 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Katić, H., Planinić, M. & Milin Šipuš, Ž. (2009) Usporedba učeničkog razumijevanja grafova u matematici i fizici. U: Pećina, P. (ur.)Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova.
@article{article, author = {Kati\'{c}, Helena and Planini\'{c}, Maja and Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {214-218}, keywords = {nastava fizike, nastava matematike, grafovi, kinematika}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {Usporedba u\v{c}eni\v{c}kog razumijevanja grafova u matematici i fizici}, keyword = {nastava fizike, nastava matematike, grafovi, kinematika}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kati\'{c}, Helena and Planini\'{c}, Maja and Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {214-218}, keywords = {physics education, mathematics education, graphs, kinematics}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {Comparison of student understanding of graphs in mathematics and physics}, keyword = {physics education, mathematics education, graphs, kinematics}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font