Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 402514

Učenje fizike kroz vođeno istraživanje


Ivanjek, Lana; Sušac, Ana
Učenje fizike kroz vođeno istraživanje // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 249-251 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 402514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje fizike kroz vođeno istraživanje
(Learning Physics by Guided Inquiry)

Autori
Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2009, 249-251

ISBN
978-953-7178-13-0

Skup
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
vođeno istraživanje; Newtonovi zakoni; sile; interaktivan nastava
(guided inquiry; Newton's laws; forces; interactive teching methods)

Sažetak
Sudionici će u grupama prolaziti kroz materijale iz serije tutorijala1 na temu sile. Tutorijali pokrivaju koncept sile, drugi i treći Newtonov zakon i koncept hidrostatskog tlaka. Radionica će omogućiti neposredno iskustvo rada s materijalima po principu vođenog istraživanja (eng. guided inquiry) , koji pomažu studentima i učenicima da razviju sposobnosti zaključivanja neophodne za primjenu fizikalnih koncepata na probleme koji se ne mogu riješiti samo memoriranjem formula. Ovi materijali pokazali su se uspješnima u nastavi fizike u raznim zemljama na različitim nivoima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lana Ivanjek (autor)

Avatar Url Ana Sušac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivanjek, Lana; Sušac, Ana
Učenje fizike kroz vođeno istraživanje // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 249-251 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Ivanjek, L. & Sušac, A. (2009) Učenje fizike kroz vođeno istraživanje. U: Pećina, P. (ur.)Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova.
@article{article, author = {Ivanjek, Lana and Su\v{s}ac, Ana}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {249-251}, keywords = {vo\djeno istra\v{z}ivanje, Newtonovi zakoni, sile, interaktivan nastava}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {U\v{c}enje fizike kroz vo\djeno istra\v{z}ivanje}, keyword = {vo\djeno istra\v{z}ivanje, Newtonovi zakoni, sile, interaktivan nastava}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ivanjek, Lana and Su\v{s}ac, Ana}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {249-251}, keywords = {guided inquiry, Newton's laws, forces, interactive teching methods}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {Learning Physics by Guided Inquiry}, keyword = {guided inquiry, Newton's laws, forces, interactive teching methods}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font