Pregled bibliografske jedinice broj: 402514
Učenje fizike kroz vođeno istraživanje
Učenje fizike kroz vođeno istraživanje // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 249-251 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 402514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje fizike kroz vođeno istraživanje
(Learning Physics by Guided Inquiry)
Autori
Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova
/ Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2009, 249-251
ISBN
978-953-7178-13-0
Skup
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vođeno istraživanje; Newtonovi zakoni; sile; interaktivan nastava
(guided inquiry; Newton's laws; forces; interactive teching methods)
Sažetak
Sudionici će u grupama prolaziti kroz materijale iz serije tutorijala1 na temu sile. Tutorijali pokrivaju koncept sile, drugi i treći Newtonov zakon i koncept hidrostatskog tlaka. Radionica će omogućiti neposredno iskustvo rada s materijalima po principu vođenog istraživanja (eng. guided inquiry) , koji pomažu studentima i učenicima da razviju sposobnosti zaključivanja neophodne za primjenu fizikalnih koncepata na probleme koji se ne mogu riješiti samo memoriranjem formula. Ovi materijali pokazali su se uspješnima u nastavi fizike u raznim zemljama na različitim nivoima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb