Pregled bibliografske jedinice broj: 402451
Obilježja inozemnih putovanja mladih u svijetu 2007. godine
Obilježja inozemnih putovanja mladih u svijetu 2007. godine // Turizam, 56 (2008), 4; 470-472 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 402451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja inozemnih putovanja mladih u svijetu 2007. godine
(Characteristics of youth travel in the world in 2007)
Autori
Hendija, Zvjezdana
Izvornik
Turizam (0494-2639) 56
(2008), 4;
470-472
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
turizam; turistička putovanja mladih; svijet
(tourism; youth travel; world)
Sažetak
Studenti i drugi mladi putnici tek su u posljednje vrijeme prepoznati kao izuzetno važan tržišni segment. U globalnim razmjerima na svakom petom putovanju u inozemstvo sudjeluju pripadnici mlade generacije jer prema procjenama stručnjaka Svjetske turističke organizacije oni ostvaruju oko 20 posto ili 160 milijuna dolazaka u svijetu, prema podacima za 2005. godinu. Kada putuju, mladi se znatno razlikuju se od drugih generacija po čitavom nizu obilježja - od vrsta putovanja, do njihove motiviranosti na putovanje, trajanju i učestalosti putovanja, aktivnostima kojima se bave u odredištima svojih putovanja, potrošnji i sličnom. Svako treće njihovo putovanje potaknuto je željom za upoznavanjem novih mjesta i drugih kultura, a zajedno s putovanjima u inozemstvo na studij, na rad i zbog učenja stranog jezika, većinu (55 posto) njihovih putovanja čine takva neturistička putovanja pretežno obrazovnog karaktera. Zbog posla, volontiranja i studiranja, više putuju žene i djevojke, a zbog provoda i zabave, muška populacija. Internet je glavni korišteni izvor informacije za mlade putnike, slijede preporuke rodbine i prijatelja, turistički uredi ili web stranice i razni drugi izvori. Najprivlačnija odredišta putovanja za mlade putnike iz cijelog svijeta su Australija, SAD i Francuska, zatim Španjolska, Italija, Njemačka, Velika Britanija, Tajland, Novi Zeland i Kina, dok su za one koji putuju s naprtnjačama najprivlačniji Tajland, Novi Zeland, Australija, Estonija, Indija i Meksiko. Hosteli su najpopularnija vrsta smještaja za mlade, zatim hoteli, boravak kod rodbine i prijatelja, pansioni i gostionice, te one vrste smještaja u kojima im se nudi postelja s doručkom i sl. Taj tržišni segment zaslužuje veću pažnju ne samo zbog toga što su to putnici budućnosti, već i zato što se za studente i mlade prognozira vrlo dinamična stopa rasta, pa bi prema procjenama stručnjaka Svjetske turističke organizacije broj njihovih putovanja mogao narasti na 300 milijuna putovanja u inozemstvo u svijetu do 2020. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Zvjezdana Hendija
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- C.I.R.E.T
- C.A.B. International
- TTRA, Journal of Travel Research
- Cabell’
- s Directory of Publishing Opportunities
- Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA
- IBZ, International Bibliography of Periodical Literature, Boletin de Novedades, Instituto de Estudios Turisticos
- Elsevier Science
- Elsevier Geo Abstracts