Pregled bibliografske jedinice broj: 402121
Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja
Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja // Kutatasok az Eotvos Jozsef Foiskolan 2008 / Steinerne, Molnar J. ; Toth, Sandor, A. (ur.).
Baja: Eötvös József Főiskola, 2009. str. 251-256 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 402121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja
(Gifted pupils and science teaching)
Autori
Škugor, Alma
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kutatasok az Eotvos Jozsef Foiskolan 2008
/ Steinerne, Molnar J. ; Toth, Sandor, A. - Baja : Eötvös József Főiskola, 2009, 251-256
ISBN
978 963 7290 63 3
Skup
Kutatasok az Eotvos Jozsef Foiskolan 2008
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 10.11.2008. - 11.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
darovitost; nastava prirode i društva; učenici
(gift; pupils; science teaching)
Sažetak
Kreativnost i sustavni rad postali su nužan uvjet napretka društva o čemu svjedoče mnogi pokazatelji i analize uspjeha pojedinaca i društva koja se razvijaju i idu naprijed. Iako su psiholozi i pedagozi najčešći stručnjaci koji se bave darovitošću djece, u ovom radu prikazano je kako učitelj može poticati i razvijati darovitost kod učenika nižih razreda osnovne škole u nastavi prirode i društva. Nastavni predmet priroda i društvo zbog interdisciplinarnosti svojih sadržaja pruža djetetu cjelovitu spoznaju o svijetu koji ga okružuje. Suvremena početna nastava prirodoslovlja zahtijeva da učenici upoznaju prirodoslovnu metodu i prirodoslovne postupke otkrivanja i dolaženja do znanstvenih spoznaja u prirodoslovlju. Ovakvim pristupom učenju do izražaja dolazi kreativnost i samostalnost učenika koji na taj način razvijaju i ekološku svijest u neposrednom okolišu, ali s ciljem globalnog očuvanja prirode. Učitelj u radu sa svim učenicima treba težiti poticanju mišljenja višeg reda, no u radu s darovitima to je imperativ.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Alma Škugor
(autor)