Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 402121

Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja


Škugor, Alma
Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja // Kutatasok az Eotvos Jozsef Foiskolan 2008 / Steinerne, Molnar J. ; Toth, Sandor, A. (ur.).
Baja: Eötvös József Főiskola, 2009. str. 251-256 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 402121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja
(Gifted pupils and science teaching)

Autori
Škugor, Alma

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kutatasok az Eotvos Jozsef Foiskolan 2008 / Steinerne, Molnar J. ; Toth, Sandor, A. - Baja : Eötvös József Főiskola, 2009, 251-256

ISBN
978 963 7290 63 3

Skup
Kutatasok az Eotvos Jozsef Foiskolan 2008

Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 10.11.2008. - 11.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
darovitost; nastava prirode i društva; učenici
(gift; pupils; science teaching)

Sažetak
Kreativnost i sustavni rad postali su nužan uvjet napretka društva o čemu svjedoče mnogi pokazatelji i analize uspjeha pojedinaca i društva koja se razvijaju i idu naprijed. Iako su psiholozi i pedagozi najčešći stručnjaci koji se bave darovitošću djece, u ovom radu prikazano je kako učitelj može poticati i razvijati darovitost kod učenika nižih razreda osnovne škole u nastavi prirode i društva. Nastavni predmet priroda i društvo zbog interdisciplinarnosti svojih sadržaja pruža djetetu cjelovitu spoznaju o svijetu koji ga okružuje. Suvremena početna nastava prirodoslovlja zahtijeva da učenici upoznaju prirodoslovnu metodu i prirodoslovne postupke otkrivanja i dolaženja do znanstvenih spoznaja u prirodoslovlju. Ovakvim pristupom učenju do izražaja dolazi kreativnost i samostalnost učenika koji na taj način razvijaju i ekološku svijest u neposrednom okolišu, ali s ciljem globalnog očuvanja prirode. Učitelj u radu sa svim učenicima treba težiti poticanju mišljenja višeg reda, no u radu s darovitima to je imperativ.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Alma Škugor (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škugor, Alma
Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja // Kutatasok az Eotvos Jozsef Foiskolan 2008 / Steinerne, Molnar J. ; Toth, Sandor, A. (ur.).
Baja: Eötvös József Főiskola, 2009. str. 251-256 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Škugor, A. (2009) Daroviti učenici i nastava prirodoslovlja. U: Steinerne, M. & Toth, Sandor, A. (ur.)Kutatasok az Eotvos Jozsef Foiskolan 2008.
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma}, year = {2009}, pages = {251-256}, keywords = {darovitost, nastava prirode i dru\v{s}tva, u\v{c}enici}, isbn = {978 963 7290 63 3}, title = {Daroviti u\v{c}enici i nastava prirodoslovlja}, keyword = {darovitost, nastava prirode i dru\v{s}tva, u\v{c}enici}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef F\H{o}iskola}, publisherplace = {Baja, Ma\djarska} }
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma}, year = {2009}, pages = {251-256}, keywords = {gift, pupils, science teaching}, isbn = {978 963 7290 63 3}, title = {Gifted pupils and science teaching}, keyword = {gift, pupils, science teaching}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef F\H{o}iskola}, publisherplace = {Baja, Ma\djarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font