Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 402085

Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma


Sekulić-Majurec, Ankica
Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma // Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 305-331


CROSBI ID: 402085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma
(Role of actors in educational proces - creating, apllicationing and evaluation of curriculum)

Autori
Sekulić-Majurec, Ankica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura

Urednik/ci
Previšić, Vlatko

Izdavač
Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
305-331

ISBN
978-953-0-61910-4

Ključne riječi
kurikulum, odgojno obrazovni proces, vrednovanje
(curriculum, educational proces, evaluation)

Sažetak
Xxx

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ankica Sekulić-Majurec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sekulić-Majurec, Ankica
Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma // Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 305-331
Sekulić-Majurec, A. (2007) Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma. U: Previšić, V. (ur.) Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura. Zagreb, Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, str. 305-331.
@inbook{inbook, author = {Sekuli\'{c}-Majurec, Ankica}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, V.}, year = {2007}, pages = {305-331}, keywords = {kurikulum, odgojno obrazovni proces, vrednovanje}, isbn = {978-953-0-61910-4}, title = {Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma}, keyword = {kurikulum, odgojno obrazovni proces, vrednovanje}, publisher = {Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; \v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Sekuli\'{c}-Majurec, Ankica}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, V.}, year = {2007}, pages = {305-331}, keywords = {curriculum, educational proces, evaluation}, isbn = {978-953-0-61910-4}, title = {Role of actors in educational proces - creating, apllicationing and evaluation of curriculum}, keyword = {curriculum, educational proces, evaluation}, publisher = {Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; \v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font