Pregled bibliografske jedinice broj: 402085
Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma
Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma // Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 305-331
CROSBI ID: 402085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma
(Role of actors in educational proces - creating, apllicationing and evaluation of curriculum)
Autori
Sekulić-Majurec, Ankica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura
Urednik/ci
Previšić, Vlatko
Izdavač
Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
305-331
ISBN
978-953-0-61910-4
Ključne riječi
kurikulum, odgojno obrazovni proces, vrednovanje
(curriculum, educational proces, evaluation)
Sažetak
Xxx
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ankica Sekulić-Majurec
(autor)