Pregled bibliografske jedinice broj: 402021
Utjecaj učeničkog apsentiranja na školski uspjeh
Utjecaj učeničkog apsentiranja na školski uspjeh // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Zagreb, Hrvatska, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 402021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj učeničkog apsentiranja na školski uspjeh
(Correlation between students apsentizm and school acchievement)
Autori
Zrilić, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ - , 2007
Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Apsentizam; izostajanje s nastave; markiranje
(Apsentizm; truacy;)
Sažetak
Utjecaj učeničkog apsentiranja na školski uspjeh
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Smiljana Zrilić
(autor)