Pregled bibliografske jedinice broj: 401910
Kooperativno učenje kao indikator kvalitete odgoja i obrazovanja
Kooperativno učenje kao indikator kvalitete odgoja i obrazovanja // Život i škola, 21 (2009), 1; 50-57 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 401910 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kooperativno učenje kao indikator kvalitete odgoja i obrazovanja
(Copoperative learning as an indicator of eduational quality)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 21
(2009), 1;
50-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Kooperativno učenja; kvaliteta odgoja i obrazovanja
(Cooperative learning; education quality)
Sažetak
Kooperativno učenje kao indikator kvalitete odgoja i obrazovanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Buljubašić-Kuzmanović
(autor)