Pregled bibliografske jedinice broj: 401882
Kurikulum utemeljen na kompetencijama učenika
Kurikulum utemeljen na kompetencijama učenika // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 116/117 (2010), 90/91; 16-16 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
CROSBI ID: 401882 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum utemeljen na kompetencijama učenika
(The curriculum is based on the competencies of students)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 116/117
(2010), 90/91;
16-16
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, stručni
Ključne riječi
učenik; kurikulum; kompetencije
(student; curriculum; competency)
Sažetak
Ključne kompetentnosti su skup vještina, znanja, sposobnosti i stavova koji su nužni pojedincu za osobni razvoj, sudjelovanje u društvu i zapošljavanje, a uključuju dispoziciju za učenje i snalažljivost. Ključne kompetentnosti trebaju biti primjenjive u različitim situacijama i kontekstima, a njihova multifunkcionalnost omogućava postići ciljeve, riješiti različite probleme i obaviti različite vrste zadataka. Kurikulum ključnih kompetencija u društvu zasnovanom na znanju odnosi se na osam glavnih područja kompetentnosti: komunikacija na materinskom jeziku ; komunikacija na stranom jeziku ; matematička pismenost, prirodne znanosti i tehnologija ; digitalna, informacijska i komunikacijska kompetencija ; učenje učenja ; interpersonalne, interkulturalne i socijalne kompetencije te opće kulturološke kompetencije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija