Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 401644

Napomene o interpretaciji dječje knjižvnosti u školi


Hranjec, Stjepan
Napomene o interpretaciji dječje knjižvnosti u školi // Obdobja 25 - Metode in zvrsti / Boža Krakar Vogel (ur.).
Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jzik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2008. str. 447.-454. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 401644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Napomene o interpretaciji dječje knjižvnosti u školi
(Notes on Interpreting Children's Literature in School)

Autori
Hranjec, Stjepan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Obdobja 25 - Metode in zvrsti / Boža Krakar Vogel - Ljubljana : Center za slovenščino kot drugi/tuji jzik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2008, 447.-454.

ISBN
978-961-237-263-7

Skup
Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 11.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
umjetnički organiziran tekst; poetike; recepcija i funkcija; nastavni program; lektira; sukreativni čin
(artistically organised text; poetics; rception and function; teaching syllabus; assigned reading; co-crative act)

Sažetak
Kao i druga razdoblja, i suvremenu dječja književnost određuje društveni kontekst. Nakon 19.didaktičnog stoljeća i postratnog književnog utilitarizma, 1970-om godinom - pojavom zbirki Z.Baloga, S.Škrinjarić i P.Kanižaja - najavljeno je i novo, suvremeno razdoblje dječje hrvatske književnosti. Karakterizira je okrenutost njenom korisniku, što u jačoj mjeri motivitra uvođenje raznolikih igrivih modela, u tematskom smislu pojavu tabuističkih tema a u stilskom pak afirmiranje bajkovitih zamišljaja. Pored toga vidljiva je i težnja za atraktivnim fabuliranjem (dječji krimić). Žanrovski pak preteže prozni diskurs.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stjepan Hranjec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hranjec, Stjepan
Napomene o interpretaciji dječje knjižvnosti u školi // Obdobja 25 - Metode in zvrsti / Boža Krakar Vogel (ur.).
Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jzik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2008. str. 447.-454. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hranjec, S. (2008) Napomene o interpretaciji dječje knjižvnosti u školi. U: Boža Krakar Vogel (ur.)Obdobja 25 - Metode in zvrsti.
@article{article, author = {Hranjec, Stjepan}, year = {2008}, pages = {447.-454.}, keywords = {umjetni\v{c}ki organiziran tekst, poetike, recepcija i funkcija, nastavni program, lektira, sukreativni \v{c}in}, isbn = {978-961-237-263-7}, title = {Napomene o interpretaciji dje\v{c}je knji\v{z}vnosti u \v{s}koli}, keyword = {umjetni\v{c}ki organiziran tekst, poetike, recepcija i funkcija, nastavni program, lektira, sukreativni \v{c}in}, publisher = {Center za sloven\v{s}\v{c}ino kot drugi/tuji jzik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Hranjec, Stjepan}, year = {2008}, pages = {447.-454.}, keywords = {artistically organised text, poetics, rception and function, teaching syllabus, assigned reading, co-crative act}, isbn = {978-961-237-263-7}, title = {Notes on Interpreting Children's Literature in School}, keyword = {artistically organised text, poetics, rception and function, teaching syllabus, assigned reading, co-crative act}, publisher = {Center za sloven\v{s}\v{c}ino kot drugi/tuji jzik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font