Pregled bibliografske jedinice broj: 401408
Okruženje sačuvano za budućnost u viziji studenata učiteljskog studija Sveučilišta u Puli
Okruženje sačuvano za budućnost u viziji studenata učiteljskog studija Sveučilišta u Puli // Međunarodni znanstveni i stručni skup Cjeloživotno učenje i održivi razvoj / Uzelac, Vinka : Vujčić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 347-352 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 401408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Okruženje sačuvano za budućnost u viziji studenata učiteljskog studija Sveučilišta u Puli
(Environment Kept for the Future as Seen by Pre-School and Primary School Teaching Professions Environment Kept for the Future as Seen by Pre-School and Primary School Teaching Professions)
Autori
Muradbegović, Aida : Tatković, Nevenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodni znanstveni i stručni skup Cjeloživotno učenje i održivi razvoj
/ Uzelac, Vinka : Vujčić, Lidija - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 347-352
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje i održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
okruženje; profesija; učitelj; pojedinac; održivi razvoj
(environment; pre-school and primary school teaching professions; individual; sustainable development; education)
Sažetak
U radu se razmatra uloga obrazovanja u najširem konceptu održivog razvoja koje samo u snažnoj povezanosti s ekonomskim, kulturnim i političkim procesima društvene zbilje u nas, može pronalaziti moguća rješenja. S ovog stajališta rad se bavi pitanjima vizije obrazovanja odgojitelja i učitelja na sadašnjem stupnju tehnološkog razvoja društva u povezanosti s moralnim vrijednostima, u kojem svaki pojedinac treba obrazovati, uživati svoja prava i štiti prava drugog. Održivi razvoj shvaćen u ovom konceptu izlazi iz uskih okvira „ predmetnih ekoloških ciljeva i zadataka“ u procesu odgoja i obrazovanja te zauzima najvišu razinu društvenih i pedagoških prioriteta i ciljeva u promišljanju strategija rada u obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli