Pregled bibliografske jedinice broj: 40106
Usporedba rezultata u testu znanja i ocjena iz kemije učenika osmih razreda osnovne škole, (izv. znanstv. rad)
Usporedba rezultata u testu znanja i ocjena iz kemije učenika osmih razreda osnovne škole, (izv. znanstv. rad) // Napredak (Zagreb), 136 (1995), 3; 287-292 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 40106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba rezultata u testu znanja i ocjena iz kemije učenika osmih razreda osnovne škole, (izv. znanstv. rad)
(Comparison of results in the knowledge test and chemistry marks of the eight grade elementary school pupils)
Autori
Nazor, Mirjana ; Mrklić, Željko ; Tudor, Sandra
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 136
(1995), 3;
287-292
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Rezultati testa znanja; kemija; osnovna škola
(Results in knowledge test; chemistry; elementary school)
Sažetak
Ovim se radom željelo provjeriti s kojim su varijetetom znanja (ispitanim testom znanja) u najvišim korelacijama ocjene koje daje nastavnik iz kemije, u 8. razr. osnovne škole. Također se željelo utvrditi postoje li razlike u zastupljenosti različitih varijeteta znanja između učenika s niskim i visokim ocjenama iz kemije.
Ispitivanje je provedeno na 101 učeniku iz 5 odjeljenja osmih razreda dviju osnovnih škola u Splitu. Rezultati su pokazali da su ocjene koje daju nastavnici u pozitivnim korelacijama sa sva četiri varijeteta znanja. Najviša je korelacija dobivena između ocjena i operativnog varijeteta znanja (r=55). Utvrđena je i statistički značajna razlika između aritmetičkih sredina pojedinih varijeteta znanja kod učenika s visokim ocjenama iz kemije (ocjene 4 i 5) i niskim ocjenama (ocjene 1 i 2).
Izvorni jezik
Hrvatski