Pregled bibliografske jedinice broj: 40101
Tendencije znanstveno-tehnološkog razvoja u području kemijskih znanosti i tehnologija i njihov utjecaj na obrazovanje, (izv. znanstv. rad)
Tendencije znanstveno-tehnološkog razvoja u području kemijskih znanosti i tehnologija i njihov utjecaj na obrazovanje, (izv. znanstv. rad) // Život i škola - časopis za teoriju i praksu u predškolskom odgoju, osnovnom i srednjem školstvu, 41 (1992), 3; 245-255 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 40101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tendencije znanstveno-tehnološkog razvoja u području kemijskih znanosti i tehnologija i njihov utjecaj na obrazovanje, (izv. znanstv. rad)
(Tendencies of scinetific and technological development in the field of chemical sciences and technology and their impact on education)
Autori
Mrklić, Željko
Izvornik
Život i škola - časopis za teoriju i praksu u predškolskom odgoju, osnovnom i srednjem školstvu (0044-4855) 41
(1992), 3;
245-255
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Znanstveno-tehnološki razvoj; kemijske znanosti; tehnologije; obrazovanje
(Scientific and technological development; chemical education)
Sažetak
U radu se razmatraju promjene u obrazovanju nastale pod utjecajem znanstvenog i tehnološkog razvoja. Konstatira se da je tehničko-tehnološko obrazovanje u zemljama OECD prihvaćeno kao konstitutivni dio općeg obrazovanja, štoviše o tehnologiji se govori kao o "esencijalnoj dimenziji suvremene kulture". Nakon pregleda tendencija razvoja u području kemijskih znanosti i tehnologija, ukazuje se na (u našim nastavnim programima) još uvijek nedovoljnu zastupljenost sadržaja iz područja tehnologija. Tako primjerice nastavni programi nove gimnazije ne predviđaju ni jedan predmet iz područja tehnike i tehnologije. U programima kemije, potrebno je unijeti i više naglasiti elemente kemijske procesne tehnologije. Međutim, kemijske procese, u okviru općeg obrazovanja, treba prezentirati kao osnovu i integralni dio tehnike i tehnologije uopće, dok bi sintezu nastavnih sadržaja iz ovog područja bilo neophodno dati u posebnom predmetu "tehnička kultura".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija