Pregled bibliografske jedinice broj: 400941
Učenje putem igara na mobilnim uređajima
Učenje putem igara na mobilnim uređajima // 9. CARNetova korisnička konferencija : knjiga sažetaka = 9th Carnet User Conference (CUC) : abstracts
Rijeka, Hrvatska, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 400941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje putem igara na mobilnim uređajima
(MGBL : mobile Game-Based Learning)
Autori
Čišić, Dragan ; Tijan, Edvard ; Ogrizović, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
9. CARNetova korisnička konferencija : knjiga sažetaka = 9th Carnet User Conference (CUC) : abstracts
/ - , 2007
Skup
CARNetova korisnička konferencija (9 ; 2007)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.11.2007. - 21.11.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Učenje putem igara na mobilnim uređajima
(mGBL: mobile Game-Based Learning)
Sažetak
Razvojnim i inovativnim metodama učenja, koje se temelje na mobilnim igrama, žele se ponuditi nove mogućnosti u svrhu poboljšanja djelotvornosti i efikasnosti učenja. mGBL: mobile Game-Based Learning je STREP (Specific Targeted Research Project) projekt koji je financiran od strane Europske Komisije, unutar 6. okvirnog programa (6th Framework Programme - FP6). mGBL projekt pripada području istraživanja pod nazivom "Tehnologije informacijskog društva- IST" čiji su glavni ciljevi jačanje europske konkurentnosti i tehnološke baze te gradnja društva temeljenog na informacijama i znanju. Unutar projekta mGBL udružilo se deset partnerskih organizacija iz Velike Britanije, Italije, Hrvatske, Austrije i Slovenije kako bi razvili konzolu za prezentaciju razigranog, emocionalnog i edukativnog sadržaja na mobilnim napravama. Specifični ciljevi projekta su dizajn, razvoj i testiranje prototipa igraće konzole koja bi se mogla koristiti za efikasan razvoj igara za mobilno učenje, gdje je fokus na podržavanju odlučivanja u kritičnim situacijama, ne samo na kognitivnom već i na emotivnom planu. Te igre će direktno podupirati učenje pružajući mogućnosti za razvoj znanja i kognitivnih vještina na izbuđujući i inspirirajući, stoga i na vrlo emocionalan načinte će, indirektno, motivirati korisnike da potraže druge medije (npr. klasične knjižnice, tisak itd.) u svrhu učenja. Najveći izazov unutar ovog projekta je ideja o prijenosu sadržaja iz područja upravljanja karijerom, e-zdravlja i e-trgovine koji bi uključivao različitu ciljanu publiku i na emocionalan način. Na temelju inovativnih metoda iz područja m-učenja (mobilno učenja) i najnovijih rezultata istraživanja iz područja didaktike, razvit će se i novi oblici učenja putem igre (game-based learning) na mobilnim uređajima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
112-1121722-1719 - Regionalni elektroničko logistički pomorski cluster, orkestriranje procesa (Čišić, Dragan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pomorski fakultet, Rijeka