Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 400941

Učenje putem igara na mobilnim uređajima


Čišić, Dragan; Tijan, Edvard; Ogrizović, Dario
Učenje putem igara na mobilnim uređajima // 9. CARNetova korisnička konferencija : knjiga sažetaka = 9th Carnet User Conference (CUC) : abstracts
Rijeka, Hrvatska, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 400941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje putem igara na mobilnim uređajima
(MGBL : mobile Game-Based Learning)

Autori
Čišić, Dragan ; Tijan, Edvard ; Ogrizović, Dario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
9. CARNetova korisnička konferencija : knjiga sažetaka = 9th Carnet User Conference (CUC) : abstracts / - , 2007

Skup
CARNetova korisnička konferencija (9 ; 2007)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.11.2007. - 21.11.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Učenje putem igara na mobilnim uređajima
(mGBL: mobile Game-Based Learning)

Sažetak
Razvojnim i inovativnim metodama učenja, koje se temelje na mobilnim igrama, žele se ponuditi nove mogućnosti u svrhu poboljšanja djelotvornosti i efikasnosti učenja. mGBL: mobile Game-Based Learning je STREP (Specific Targeted Research Project) projekt koji je financiran od strane Europske Komisije, unutar 6. okvirnog programa (6th Framework Programme - FP6). mGBL projekt pripada području istraživanja pod nazivom "Tehnologije informacijskog društva- IST" čiji su glavni ciljevi jačanje europske konkurentnosti i tehnološke baze te gradnja društva temeljenog na informacijama i znanju. Unutar projekta mGBL udružilo se deset partnerskih organizacija iz Velike Britanije, Italije, Hrvatske, Austrije i Slovenije kako bi razvili konzolu za prezentaciju razigranog, emocionalnog i edukativnog sadržaja na mobilnim napravama. Specifični ciljevi projekta su dizajn, razvoj i testiranje prototipa igraće konzole koja bi se mogla koristiti za efikasan razvoj igara za mobilno učenje, gdje je fokus na podržavanju odlučivanja u kritičnim situacijama, ne samo na kognitivnom već i na emotivnom planu. Te igre će direktno podupirati učenje pružajući mogućnosti za razvoj znanja i kognitivnih vještina na izbuđujući i inspirirajući, stoga i na vrlo emocionalan načinte će, indirektno, motivirati korisnike da potraže druge medije (npr. klasične knjižnice, tisak itd.) u svrhu učenja. Najveći izazov unutar ovog projekta je ideja o prijenosu sadržaja iz područja upravljanja karijerom, e-zdravlja i e-trgovine koji bi uključivao različitu ciljanu publiku i na emocionalan način. Na temelju inovativnih metoda iz područja m-učenja (mobilno učenja) i najnovijih rezultata istraživanja iz područja didaktike, razvit će se i novi oblici učenja putem igre (game-based learning) na mobilnim uređajima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
112-1121722-1719 - Regionalni elektroničko logistički pomorski cluster, orkestriranje procesa (Čišić, Dragan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Pomorski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Edvard Tijan (autor)

Avatar Url Dario Ogrizović (autor)

Avatar Url Dragan Čišić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Čišić, Dragan; Tijan, Edvard; Ogrizović, Dario
Učenje putem igara na mobilnim uređajima // 9. CARNetova korisnička konferencija : knjiga sažetaka = 9th Carnet User Conference (CUC) : abstracts
Rijeka, Hrvatska, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Čišić, D., Tijan, E. & Ogrizović, D. (2007) Učenje putem igara na mobilnim uređajima. U: 9. CARNetova korisnička konferencija : knjiga sažetaka = 9th Carnet User Conference (CUC) : abstracts.
@article{article, author = {\v{C}i\v{s}i\'{c}, Dragan and Tijan, Edvard and Ogrizovi\'{c}, Dario}, year = {2007}, keywords = {U\v{c}enje putem igara na mobilnim ure\djajima}, title = {U\v{c}enje putem igara na mobilnim ure\djajima}, keyword = {U\v{c}enje putem igara na mobilnim ure\djajima}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}i\v{s}i\'{c}, Dragan and Tijan, Edvard and Ogrizovi\'{c}, Dario}, year = {2007}, keywords = {mGBL: mobile Game-Based Learning}, title = {mGBL : mobile Game-Based Learning}, keyword = {mGBL: mobile Game-Based Learning}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font