Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 40089

Vizualizacija predodžbi i procesa u nastavi kemije (Pozvano sekcijsko predavanje)


Mrklić, Željko
Vizualizacija predodžbi i procesa u nastavi kemije (Pozvano sekcijsko predavanje) // XVI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - Sažeci - Abstracts / Kurtanjek, Želimir ; Škare, Danko ; Meić, Zlatko (ur.).
Zagreb, 1999. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 40089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualizacija predodžbi i procesa u nastavi kemije (Pozvano sekcijsko predavanje)
(Visualizing Conception and Processes in Chemical Education)

Autori
Mrklić, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
XVI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - Sažeci - Abstracts / Kurtanjek, Želimir ; Škare, Danko ; Meić, Zlatko - Zagreb, 1999

Skup
XVI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - Split, 23.-26. 02. 1999.

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.02.1999. - 26.02.1999

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Nastava kemije; vizualizacija;
(Chemical education; visualization)

Sažetak
Učenje je s neurofiziološkog aspekta; "...usvajanje novih, dubljih i točnijih oblika odražaja vanjskog svijeta u našoj psihi kao i stjecanje i daljnje razvijanje novih, pravilnijih i učinkovitijih oblika reagiranja na zbivanja i pojave u tom svijetu." Kemija kao znanost i kao školski predmet izučava (poučava) upravo pojave koje se zbivaju u svijetu u kome živimo. Budući ne posjedujemo posebno "osjetilo" za kemijske promjene, o njihovu događanju zaključujemo na temelju uočavanja fizičkih promjena, koje su, međutim, posljedica nastalih kemijskih promjena, a koje se opet događaju na atomskoj (ionskoj...) razini, pa prema tomu izmiču našem opažanju. Stoga je u nastavi kemije upravo presudno kako će nastavnik predočiti (približiti) učenicima svojstva tvari, pojedine kemijske promjene, a posebice teorijske sadržaje (kemijska veza , građa atoma...), kako bi osigurao stjecanje ispravnih predodžbi i doprinio stvaranju neophodnih generalizacija. U predavanju je "vizualizacija" tretirana u mnogo širem kontekstu. Razmatraju se metode i postupci kojima se kemijske promjene mogu učiniti dostupnijima našim (osjetilima) opažanjima. U tom kontekstu razmatraju se; nastavnikov demonstracijski pokus, učeničke vježbe, i mogućnosti koje pružaju video- i kompjutorska tehnologija.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Željko Mrklić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mrklić, Željko
Vizualizacija predodžbi i procesa u nastavi kemije (Pozvano sekcijsko predavanje) // XVI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - Sažeci - Abstracts / Kurtanjek, Želimir ; Škare, Danko ; Meić, Zlatko (ur.).
Zagreb, 1999. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Mrklić, Ž. (1999) Vizualizacija predodžbi i procesa u nastavi kemije (Pozvano sekcijsko predavanje). U: Kurtanjek, Ž., Škare, D. & Meić, Z. (ur.)XVI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - Sažeci - Abstracts.
@article{article, author = {Mrkli\'{c}, \v{Z}eljko}, year = {1999}, pages = {363-364 (S-J1)}, keywords = {Nastava kemije, vizualizacija, }, title = {Vizualizacija predod\v{z}bi i procesa u nastavi kemije (Pozvano sekcijsko predavanje)}, keyword = {Nastava kemije, vizualizacija, }, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mrkli\'{c}, \v{Z}eljko}, year = {1999}, pages = {363-364 (S-J1)}, keywords = {Chemical education, visualization}, title = {Visualizing Conception and Processes in Chemical Education}, keyword = {Chemical education, visualization}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font