Pregled bibliografske jedinice broj: 400586
Eksternalizacija tehničkog i higijenskog održavanja non - core objekata u INA, d.d.
Eksternalizacija tehničkog i higijenskog održavanja non - core objekata u INA, d.d. // Održavanje 2008. : Zbornik radova / Čala, Ivo (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo održavatelja, 2008. str. 99-109 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 400586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eksternalizacija tehničkog i higijenskog održavanja non - core objekata u INA, d.d.
(Outsourcing of technical and infrastructural maintenance of non-core buildings in INA d.d.)
Autori
Katičić, Ljiljana ; Gojšić, Vatroslav ; Mesić, Davor ; Gredelj, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Održavanje 2008. : Zbornik radova
/ Čala, Ivo - Zagreb : Hrvatsko društvo održavatelja, 2008, 99-109
ISBN
978-953-97615-9-0
Skup
Međunarodno savjetovanje Održavanje (14 ; 2008)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 03.06.2008. - 05.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
upravljanje objektima; tehničko održavanje; higijensko održavanje; vanjski izvršioci
(facility management; technical maintenance; hygienic maintenance; external executors)
Sažetak
Izdvajanje određenih područja poslovanja (eng. Outsourcing), može znatno rasteretiti kapacitete i pružiti mogućnost za veću fokusiranost na primarnu djelatnost. Outsourcing uključuje prenašanje odgovornosti od organizacije prema dobavljaču. Upravljanje ovim novim poretkom temelji se na ugovoru koji može uključivati SLA ugovor. SLA ugovor definira vrstu i standard zahtjevane usluge, a može uključivati financijske kazne i pravo na prekid ako se SLA ugovor konstantno ne ispunjava. Postavljanje, praćenje i upravljanje SLA ugovorima je važan dio discipline upravljanja outsourcing odnosom (eng. Outsourcing Relationship Management (ORM)). Tipično je da se specifični SLA ugovori otvoreno ugovaraju kao dio outsourcing ugovora i da se koriste kao jedan od primarnih alata upravljanja outsourcing odnosom. Pozitivni ishodi uspješno izvedene i provedenog outsourcinga su brojni, od kojih ćemo spomenuti neke: Eliminacija troškova uvođenja proračunski zahtjevnih sustava koji iziskuju daljnja ulaganja, edukaciju i vrijeme prilagodbe djelatnika uz iste mogućnosti kao da posjedujete rješenje u svojoj organizaciji, povećana vrijednost poslovanja kroz rast efikasnosti, smanjenje troškova, i otvorene mogućnosti ulaganja u osnovni posao. U svojem radu, grupa autora prikazuje svoja iskustva provedenog postupka izdvajanja poslova tehničkog i higijenskog održavanja objekata, koji nisu u funkciji osnovne djelatnosti, a spadaju pod ingerenciju Sektor upravljanja objektima INA d.d., te iskustva u sklapanju i provođenju SLA ugovora s ugovorenim partnerom konzorcijem STSI-Siemens.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija