Pregled bibliografske jedinice broj: 400513
Kako procijeniti kvalitetu akcijskog istraživanja
Kako procijeniti kvalitetu akcijskog istraživanja // Metodički ogledi, 13 (2006), 1; 49-68 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 400513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako procijeniti kvalitetu akcijskog istraživanja
(How to Assess the Quality of Action Research)
Autori
Bognar, Branko
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 13
(2006), 1;
49-68
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
akcijska istraživanja; izvještaj akcijskog istraživanja; kritička refleksija; kritički prijatelji; refleksivni praktičar; učitelj istraživač; učitelj - akcijski istraživač
(action research; action research report; critical reflection; critical friends; reflective practitioner; teacher-researcher; teacher-action researcher)
Sažetak
Učitelji u školi usmjerenoj na promjene su sve manje korisnici rezultata tuđih istraživanja, a sve više sami postaju istraživači. Lawrence Stenhous (1975, 143) smatra kako nije dovoljno da djelovanje učitelja bude istraženo, već je potrebno da oni to sami učine. U ostvarivanju istraživačke uloge važno mjesto zauzimaju akcijska istraživanja čiju kvalitetu ne možemo procijeniti polazeći od kriterija koji vrijede za paradigmu razumijevanja, ali ni za paradigmu tumačenja. U procjeni kvalitete akcijskog istraživanja potrebno je uzeti u obzir kvalitetu akcije kao i kvalitetu izvještaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- The Philosopher's Index
- Electronic Journals Library
- Hrčak Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske