Pregled bibliografske jedinice broj: 400437
AKCIJSKA ISTRAŽIVANJA U ŠKOLI
AKCIJSKA ISTRAŽIVANJA U ŠKOLI // Odgojne znanosti, 8 (2006), 1(11); 209-228 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 400437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
AKCIJSKA ISTRAŽIVANJA U ŠKOLI
(ACTION RESEARCH AT SCHOOL)
Autori
Bognar, Branko
Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 8
(2006), 1(11);
209-228
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; odgoj; nastava; škola
(action research; education; teaching; school)
Sažetak
U školi usmjerenoj na promjene učitelji bi trebali preuzeti aktivnu ulogu u procesu istraživanja (Hariss, 2002, str. 33) za razliku od dosadašnje prakse gdje su u najboljem slučaju bili samo korisnici rezultata tuđih istraživanja. S obzirom na taj zahtjev, akcijska istraživanja u mnogočemu odgovaraju potrebama učitelja. Kroz proces akcijskih istraživanja učitelji mogu rješavati uočene probleme i unapređivati praksu u skladu s autonomno postavljenim ciljevima. U središtu akcijskih istraživanja nalazi se akcija, a prikupljeni podaci služe kao povratna informacija na temelju koje je moguće prilagođavati i mijenjati planirane aktivnosti. Time cijeli proces istraživanja postaje fleksibilan i kreativan odgovor na potrebe sudionika istraživanja. Unatoč tome što akcijska istraživanja podrazumijevaju intrinzičnu motivaciju onih koji ih ostvaruju, važno je da u školama postoji poticajno ozračje za ostvarivanje te vrlo zahtjevne profesionalne uloge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Linguistics and Language Behavior Abstracts