Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 400352

Strategija razvoja trgovačkog društva


Cingula, Marijan
Strategija razvoja trgovačkog društva // Financije i računovodstvo u razvoju poduzetništva
Šibenik, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 2009. str. 11-27 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 400352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija razvoja trgovačkog društva

Autori
Cingula, Marijan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Financije i računovodstvo u razvoju poduzetništva / - , 2009, 11-27

Skup
X. savjetovanje Hrvatski računovođa

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 28.05.2009. - 30.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
strategija; generički čimbenici; organizacijska struktura
(strategy; organizational structure)

Sažetak
Za provođenje strategije, unutar poslovne organizacije, presudni su utjecaji generičkih čimbenika: organizacijske strukture i korporativne kulture, a izvan organizacije djeluje čitav niz čimbenika koji su također relevantni za uspjeh poslovne strategije. Ukoliko vanjski čimbenici počinju trajno i značajno djelovati na sprječavanje provođenja poslovne strategije, moguće je da se ugrozi i kontinuitet poslovanja same organizacije. U takvoj situaciji, organizacija mora primijeniti mjere i postupke kriznog menadžmenta i/ili planove čuvanja poslovnog kontinuiteta. Ocjenu o tome kad nastupa potreba za primjenu kriznih planova donose vršni menadžeri, a strategijski planeri moraju pripremiti pravodobne i pouzdane informacije. U slučaju kad nastupi havarija, kao posljedica prirodne katastrofe, tehnološkog akcidenta ili kriminalnih radnji, kriza se lako prepoznaje i mogućnosti intervencije nastupaju odmah. Ako se kriza u okružju promatra kao izvor ugroze poslovnog kontinuiteta, tada je važno imati na umu da se poslovna organizacija u prvo vrijeme pojavljivanja znakova krize, zbog inercije još uvijek ponaša kao da je sve u redu. Zbog toga je potrebno da se već na pojavu prvih znakova odstupanja povoljnih pokazatelja od normalnog stanja, poduzmu mjere primjene planova za očuvanje kontinuiteta poslovanja. Vlasnici i menadžeri moraju preispitati svoje ciljeve i aspiracije te usredotočiti svu pozornost na očuvanje opstanka poslovne organizacije. U sklopu preispitivanja poslovne strategije, svakako treba preispitati i presudne čimbenike poslovnog uspjeha te vidjeti na koji su način postojeći čimbenici ugroženi krizom u okružju. Pronalaženje novih ključnih čimbenika za razvoj ili opstanak organizacije dobivaju prioritet u strategijskoj analizi. Procjena krize u okružju, kao izvora ugroze, pokazuje da je to najintenzivniji i sveobuhvatan izvor nepovoljnih utjecaja na sve najvažnije organizacijske vrijednosti. Zbog toga u uvjetima krize, promjena poslovne strategije mora uslijediti što prije, a ukoliko se pokaže da kriza može biti izazov i za poboljšice u tržišnom položaju i konkurentnosti organizacije, tada je brzina djelovanja također u interesu organizacije.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161711-1735 - Utjecaj generičkih čimbenika na strukturu i učinkovitost organizacijskih oblika (Cingula, Marijan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Marijan Cingula (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cingula, Marijan
Strategija razvoja trgovačkog društva // Financije i računovodstvo u razvoju poduzetništva
Šibenik, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 2009. str. 11-27 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Cingula, M. (2009) Strategija razvoja trgovačkog društva. U: Financije i računovodstvo u razvoju poduzetništva.
@article{article, author = {Cingula, Marijan}, year = {2009}, pages = {11-27}, keywords = {strategija, generi\v{c}ki \v{c}imbenici, organizacijska struktura}, title = {Strategija razvoja trgova\v{c}kog dru\v{s}tva}, keyword = {strategija, generi\v{c}ki \v{c}imbenici, organizacijska struktura}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cingula, Marijan}, year = {2009}, pages = {11-27}, keywords = {strategy, organizational structure}, title = {Strategija razvoja trgova\v{c}kog dru\v{s}tva}, keyword = {strategy, organizational structure}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font