Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 400046

Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard


Kozina, Melita
Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard // CASE 20 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Mislav Polonijo (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2008. str. 51-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 400046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard
(Implementation of Service Level Management using CobiT and the IT Balanced Scorecard)

Autori
Kozina, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
CASE 20 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Mislav Polonijo - Rijeka : Case Publishing, 2008, 51-60

Skup
CASE 20 - Dvadeseta konferencija o metodama i alatima za razvoj poslovnih i informacijskih sustava

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 03.06.2008. - 05.06.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Upravljanje razinama servisa; CobiT; IT Balanced Scorecard
(Service Level Management; CobiT; IT Balanced Scorecard)

Sažetak
Moderne organizacije kontinuirano povećavaju svoju ovisnost o IT-u i njezinoj učinkovitoj potpori u realizaciji poslovne strategije. Ova tendencija dovodi do rastuće potrebe za osiguranjem kvalitetnih aplikacija i IT usluga koje su u skladu s poslovnim zahtjevima. Osiguranje kvalitete IT usluga za potporu poslovanju, traži planiranje, uspostavu, mjerenja i analize te kontinuirano poboljšanje IT procesa. ITIL (Information Technology Infrastructure Library) osigurava konzistentan koncept najbolje prakse za uspostavu IT service menadžment procesa koji se ugrađuju u IT organizaciju. Cilj rada fokusira na implementaciju procesa upravljanja dogovorenim razinama IT usluga (Service Level Management (SLM)) kao centralnog procesa u području upravljanja IT uslugama (IT Service Management (ITSM)). Upravljanje IT servisima fokusira uspostavi optimalnog balansa između potreba kupaca/korisnika za uslugama, kvalitete i kontinuiteta tih usluga, te relevantnih troškova. SLM je proces koji povezuje osiguravatelja usluga (IT service provider) i primatelja usluga (kupac/korisnik).Budući da implementacija SLM procesa predstavlja prilično težak zadatak za organizaciju, cilj rada je opisati ovu implementaciju kroz potporu modernih menadžment metoda kao što su COBIT (Control Objectives for Information and related Technology) i IT Balanced Scorecard (IT BSC).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161199-1718 - Razvoj metodike za ICT menadžment (Krakar, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Melita Kozina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kozina, Melita
Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard // CASE 20 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Mislav Polonijo (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2008. str. 51-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kozina, M. (2008) Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard. U: Mislav Polonijo (ur.)CASE 20 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava.
@article{article, author = {Kozina, Melita}, year = {2008}, pages = {51-60}, keywords = {Upravljanje razinama servisa, CobiT, IT Balanced Scorecard}, title = {Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard}, keyword = {Upravljanje razinama servisa, CobiT, IT Balanced Scorecard}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kozina, Melita}, year = {2008}, pages = {51-60}, keywords = {Service Level Management, CobiT, IT Balanced Scorecard}, title = {Implementation of Service Level Management using CobiT and the IT Balanced Scorecard}, keyword = {Service Level Management, CobiT, IT Balanced Scorecard}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font