Pregled bibliografske jedinice broj: 400046
Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard
Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard // CASE 20 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Mislav Polonijo (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2008. str. 51-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 400046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija procesa upravljanja IT uslugama primjenom metodike COBIT i IT Balanced Scorecard
(Implementation of Service Level Management using CobiT and the IT Balanced Scorecard)
Autori
Kozina, Melita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CASE 20 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava
/ Mislav Polonijo - Rijeka : Case Publishing, 2008, 51-60
Skup
CASE 20 - Dvadeseta konferencija o metodama i alatima za razvoj poslovnih i informacijskih sustava
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 03.06.2008. - 05.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Upravljanje razinama servisa; CobiT; IT Balanced Scorecard
(Service Level Management; CobiT; IT Balanced Scorecard)
Sažetak
Moderne organizacije kontinuirano povećavaju svoju ovisnost o IT-u i njezinoj učinkovitoj potpori u realizaciji poslovne strategije. Ova tendencija dovodi do rastuće potrebe za osiguranjem kvalitetnih aplikacija i IT usluga koje su u skladu s poslovnim zahtjevima. Osiguranje kvalitete IT usluga za potporu poslovanju, traži planiranje, uspostavu, mjerenja i analize te kontinuirano poboljšanje IT procesa. ITIL (Information Technology Infrastructure Library) osigurava konzistentan koncept najbolje prakse za uspostavu IT service menadžment procesa koji se ugrađuju u IT organizaciju. Cilj rada fokusira na implementaciju procesa upravljanja dogovorenim razinama IT usluga (Service Level Management (SLM)) kao centralnog procesa u području upravljanja IT uslugama (IT Service Management (ITSM)). Upravljanje IT servisima fokusira uspostavi optimalnog balansa između potreba kupaca/korisnika za uslugama, kvalitete i kontinuiteta tih usluga, te relevantnih troškova. SLM je proces koji povezuje osiguravatelja usluga (IT service provider) i primatelja usluga (kupac/korisnik).Budući da implementacija SLM procesa predstavlja prilično težak zadatak za organizaciju, cilj rada je opisati ovu implementaciju kroz potporu modernih menadžment metoda kao što su COBIT (Control Objectives for Information and related Technology) i IT Balanced Scorecard (IT BSC).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0161199-1718 - Razvoj metodike za ICT menadžment (Krakar, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Melita Kozina
(autor)