Pregled bibliografske jedinice broj: 39968
Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama
Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama // Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja / Lidija Vujičić, Tanja Vujčić (ur.).
Opatija: Grad Opatija, 1999. str. 239-243 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 39968 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama
(Speech and art communication as stimulation for development of a preschool child with special needs)
Autori
Jakubin, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
/ Lidija Vujičić, Tanja Vujčić - Opatija : Grad Opatija, 1999, 239-243
Skup
Međunarodni stručno-znanstveni skup - Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
.
Sažetak
Ovaj članak predstavlja iskustva stečena u radu s djecom s višestrukim oštećenjima, s dominantnim govorno-jezičnim poremećajem u razvoju. Da bismo mogli uspostaviti komunikaciju putem likovnog izražavanja među djecom te odgojateljima i terapeutima različitog profila, potrebno je stvoriti povoljno ozraćje u grupi. Gradeći likovni govor i izraz kod djece predškolske dobi i različitih poteškoća moramo izdvojiti i druge bitne čimbenike:
- omogućiti djeci igru općenito, a onda i stimulirati likovno-kreativne igre,
- poznavati zakonitosti psiho-fizičkog i likovnog razvoja djeteta,
- utvrditi na kojem je stupnju dijete u razvoju stalo,
- pomoći djetetu osvjestliti sebe u prostoru (razvoj psiho-motorike),
- pridobiti roditelje na suradnju.
Ostvarivanjem interakcije i komunikacije kroz likovno izražavanje dijete i odgajatelj doživljavaju uspjeh koji je vodilja kroz cijeli, često dugorajan, interaktivni proces. Ovdje mislimo na korelaciju likovnog s ostalim odgojno-obrazovnim područjima, a osobito s jezičnim izražavanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti