Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 39968

Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama


Jakubin, Snježana
Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama // Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja / Lidija Vujičić, Tanja Vujčić (ur.).
Opatija: Grad Opatija, 1999. str. 239-243 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 39968 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama
(Speech and art communication as stimulation for development of a preschool child with special needs)

Autori
Jakubin, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja / Lidija Vujičić, Tanja Vujčić - Opatija : Grad Opatija, 1999, 239-243

Skup
Međunarodni stručno-znanstveni skup - Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.03.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
.

Sažetak
Ovaj članak predstavlja iskustva stečena u radu s djecom s višestrukim oštećenjima, s dominantnim govorno-jezičnim poremećajem u razvoju. Da bismo mogli uspostaviti komunikaciju putem likovnog izražavanja među djecom te odgojateljima i terapeutima različitog profila, potrebno je stvoriti povoljno ozraćje u grupi. Gradeći likovni govor i izraz kod djece predškolske dobi i različitih poteškoća moramo izdvojiti i druge bitne čimbenike: - omogućiti djeci igru općenito, a onda i stimulirati likovno-kreativne igre, - poznavati zakonitosti psiho-fizičkog i likovnog razvoja djeteta, - utvrditi na kojem je stupnju dijete u razvoju stalo, - pomoći djetetu osvjestliti sebe u prostoru (razvoj psiho-motorike), - pridobiti roditelje na suradnju. Ostvarivanjem interakcije i komunikacije kroz likovno izražavanje dijete i odgajatelj doživljavaju uspjeh koji je vodilja kroz cijeli, često dugorajan, interaktivni proces. Ovdje mislimo na korelaciju likovnog s ostalim odgojno-obrazovnim područjima, a osobito s jezičnim izražavanjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
207001

Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Profili:

Avatar Url Snježana Jakubin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jakubin, Snježana
Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama // Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja / Lidija Vujičić, Tanja Vujčić (ur.).
Opatija: Grad Opatija, 1999. str. 239-243 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Jakubin, S. (1999) Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja predškolskog djeteta s posebnim potrebama. U: Lidija Vujičić, T. (ur.)Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja.
@article{article, author = {Jakubin, Snje\v{z}ana}, editor = {Lidija Vuji\v{c}i\'{c}, T.}, year = {1999}, pages = {239-243}, keywords = {.}, title = {Govorna i likovna komunikacija kao stimulacija razvoja pred\v{s}kolskog djeteta s posebnim potrebama}, keyword = {.}, publisher = {Grad Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jakubin, Snje\v{z}ana}, editor = {Lidija Vuji\v{c}i\'{c}, T.}, year = {1999}, pages = {239-243}, keywords = {.}, title = {Speech and art communication as stimulation for development of a preschool child with special needs}, keyword = {.}, publisher = {Grad Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font