Pregled bibliografske jedinice broj: 399482
Visoka škola Hrvatsko zagorje - promotivna marketinška kampanja
Visoka škola Hrvatsko zagorje - promotivna marketinška kampanja, 2009. (ekspertiza).
CROSBI ID: 399482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Visoka škola Hrvatsko zagorje - promotivna marketinška kampanja
(Hrvatsko Zagorje High School - Promotional Marketing Campaign)
Autori
Mandžuka, Sadko
Izvornik
K:602-04/09-01/01 Urb:2140-09-28 VŠHZ
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza
Godina
2009
Ključne riječi
marketing; promotivna kampanja; plan aktivnosti
(Marketing; Promotional Campaign; Action Plan)
Sažetak
KRATKA MARKETINŠKA ANALIZA, Okruženje/pozadina, Analiza konkurencije, Analiza klijenata, CILJNO TRŽIŠTE, CILJEVI I STRATEGIJA, Ciljevi integrirane marketinške komunikacije, RAZRADA KREATIVNE STRATEGIJE I MEDIA PLAN.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Ekonomija