Pregled bibliografske jedinice broj: 399095
Izrada online tečaja prema principima instrukcijskog dizajna
Izrada online tečaja prema principima instrukcijskog dizajna // Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje" : Zbornik radova / Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 65-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 399095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada online tečaja prema principima instrukcijskog dizajna
(Online course development by instructional design priciples)
Autori
Bambir, Danijela ; Grabar, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje" : Zbornik radova
/ Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 65-73
ISBN
978-953-6071-31-9
Skup
Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje"
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
online tečaj; instrukcijski dizajn; dizajn procesa učenja
(online course; instructional design; IMS learning design)
Sažetak
Kvalitetan proces učenja i poučavanja postao je uvjetovan dobrom interakcijom s obrazovnim medijima i komunikacijom s drugima putem tih medija. Da bi se to postiglo potrebno je poznavati određene alate za izradu online tečaja kao i pedagoške pristupe procesima učenja i poučavanja. Upravo instrukcijski dizajn svojim principima omogućuje kvalitetnu kombinaciju tehnologije i obrazovanja pri čemu se naglasak stavlja na usmjerenost na rezultate učenja i poučavanja dok tehnologija podupire ostvarenje tih zadataka uređivanjem i prikazivanjem obrazovnih sadržaja. U ovom radu opisan je put nastanka i razvoja online tečaja Informatika 1 prema principima instrukcijskog dizajna. Definirani su ciljevi online tečaja, oblikovan je plan rada te prikazan odabir obrazovnog sadržaja odnosno njegova struktura i slijed kao i implementacija obrazovnih materijala u Moodle LMS sustav. U cilju preporuke za daljnji razvoj e-obrazovanja i online tečajeva opisana je jedinica učenja kao općenita notacija koja podržava opisivanje različitih strategija podučavanja i ciljeva učenja na jedinstven način koji može biti interpretiran od strane predavača, ali i LMS sustava što znatno olakšava razmjenu obrazovnih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Danijela Markić
(autor)