Pregled bibliografske jedinice broj: 399046
Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje
Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 399046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje
(The impact of customer relationship management and category management on the retailing)
Autori
Maskaljević, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.10
Godina
2008
Stranica
163
Mentor
Renko, Sanda
Ključne riječi
upravljanje odnosom s klijentima; upravljanje kategorijama; kolaboracija
(customer relationship management; category management; collaboration)
Sažetak
Upravljanje odnosima s klijentima i upravljanje kategorijama omogućavaju stvaranje veće diferencijacije u odnosu na konkurente. Kolaborativno upravljanje odnosima s klijentima dizajnirano i provedeno zajednički od proizvođača i maloprodajnih poduzeća osigurati će industriji učinkovitije zadovoljenje potreba potr4ošača sa profitabilnijim proizvodima i uslugama sa dodanom vrijednosti prilagođenim specifičnim potrebama potrošača. Ovim radom objašnjeni su teorijski koncepti navedenih pojmova te predočeni primjeri iz prakse u poduzeću Ina-industrija nafte.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(mentor)