Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 399046

Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje


Maskaljević, Mirjana
Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 399046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje
(The impact of customer relationship management and category management on the retailing)

Autori
Maskaljević, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.10

Godina
2008

Stranica
163

Mentor
Renko, Sanda

Ključne riječi
upravljanje odnosom s klijentima; upravljanje kategorijama; kolaboracija
(customer relationship management; category management; collaboration)

Sažetak
Upravljanje odnosima s klijentima i upravljanje kategorijama omogućavaju stvaranje veće diferencijacije u odnosu na konkurente. Kolaborativno upravljanje odnosima s klijentima dizajnirano i provedeno zajednički od proizvođača i maloprodajnih poduzeća osigurati će industriji učinkovitije zadovoljenje potreba potr4ošača sa profitabilnijim proizvodima i uslugama sa dodanom vrijednosti prilagođenim specifičnim potrebama potrošača. Ovim radom objašnjeni su teorijski koncepti navedenih pojmova te predočeni primjeri iz prakse u poduzeću Ina-industrija nafte.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maskaljević, Mirjana
Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Maskaljević, M. (2008) 'Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Maskaljevi\'{c}, Mirjana}, year = {2008}, pages = {163}, keywords = {upravljanje odnosom s klijentima, upravljanje kategorijama, kolaboracija}, title = {Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje}, keyword = {upravljanje odnosom s klijentima, upravljanje kategorijama, kolaboracija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Maskaljevi\'{c}, Mirjana}, year = {2008}, pages = {163}, keywords = {customer relationship management, category management, collaboration}, title = {The impact of customer relationship management and category management on the retailing}, keyword = {customer relationship management, category management, collaboration}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font