Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 398865

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj u studijskom programu/kurikulumu Učiteljskoga fakulteta u Osijeku


Škugor, Alma
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj u studijskom programu/kurikulumu Učiteljskoga fakulteta u Osijeku // Život i škola:časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIV (2008), 19; 159-168 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 398865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj u studijskom programu/kurikulumu Učiteljskoga fakulteta u Osijeku
(Lifelong learning for sustaiable development in teaching programs/curricula at The FacultyS of teacher education in Osijek)

Autori
Škugor, Alma

Izvornik
Život i škola:časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LIV (2008), 19; 159-168

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
analiza programa; cjeloživotno učenje; održivi razvoj; studenti učiteljskoga i predškolskoga studija; studijski program/kurikulum
(analysis of programs; lifelong learning; sustainable development; students of teacher studies and pre-school studies; teaching programs/curricula)

Sažetak
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj postaje prioritet u procesu unaprjeđivanja odgoja i obrazovanja u kojemu su učitelji i odgojitelji ključni i nezaobilazni čimbenici. Iz toga je razloga opravdana implementacija sadržaja vezanih za održivi razvoj u studijske programe/kurikulume visokih učilišta. U radu je analizirana zastupljenost neposrednih sadržaja cjeloživotnoga učenja za održivi razvoj u studijskim programima/kurikulumima Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Rezultati kvantitativne i kvalitativne analize ukazuju da od ukupnoga broja svih kolegija na petogodišnjem učiteljskom studiju 145, njih 53 unutar programa implementira neposredne sadržaje cjeloživotnoga učenja za održivi razvoj što je 36, 55%, dok su isti na trogodišnjem predškolskom studiju implementirani u programe 28 kolegija od ukupno 46, što je 60, 86%. Sadržaji studijskih programa/kurikuluma su kvalitetni, ali analiza odgovora studenata ukazuje kako su oni nedovoljno osviješteni u području održivoga razvoja i kako je nužna implementacija suvremenih metoda učenja i poučavanja te oblika rada u studijske programe preko kojih se posredno odgajaju i obrazuju predškolska djeca i učenici.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Alma Škugor (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škugor, Alma
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj u studijskom programu/kurikulumu Učiteljskoga fakulteta u Osijeku // Život i škola:časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIV (2008), 19; 159-168 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Škugor, A. (2008) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj u studijskom programu/kurikulumu Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Život i škola:časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIV (19), 159-168.
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma}, year = {2008}, pages = {159-168}, keywords = {analiza programa, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odr\v{z}ivi razvoj, studenti u\v{c}iteljskoga i pred\v{s}kolskoga studija, studijski program/kurikulum}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola:\v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LIV}, number = {19}, issn = {0044-4855}, title = {Cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje za odr\v{z}ivi razvoj u studijskom programu/kurikulumu U\v{c}iteljskoga fakulteta u Osijeku}, keyword = {analiza programa, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odr\v{z}ivi razvoj, studenti u\v{c}iteljskoga i pred\v{s}kolskoga studija, studijski program/kurikulum} }
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma}, year = {2008}, pages = {159-168}, keywords = {analysis of programs, lifelong learning, sustainable development, students of teacher studies and pre-school studies, teaching programs/curricula}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola:\v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LIV}, number = {19}, issn = {0044-4855}, title = {Lifelong learning for sustaiable development in teaching programs/curricula at The FacultyS of teacher education in Osijek}, keyword = {analysis of programs, lifelong learning, sustainable development, students of teacher studies and pre-school studies, teaching programs/curricula} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font