Pregled bibliografske jedinice broj: 398865
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj u studijskom programu/kurikulumu Učiteljskoga fakulteta u Osijeku
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj u studijskom programu/kurikulumu Učiteljskoga fakulteta u Osijeku // Život i škola:časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIV (2008), 19; 159-168 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 398865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj u studijskom programu/kurikulumu Učiteljskoga fakulteta u Osijeku
(Lifelong learning for sustaiable development in teaching programs/curricula at The FacultyS of teacher education in Osijek)
Autori
Škugor, Alma
Izvornik
Život i škola:časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LIV
(2008), 19;
159-168
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
analiza programa; cjeloživotno učenje; održivi razvoj; studenti učiteljskoga i predškolskoga studija; studijski program/kurikulum
(analysis of programs; lifelong learning; sustainable development; students of teacher studies and pre-school studies; teaching programs/curricula)
Sažetak
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj postaje prioritet u procesu unaprjeđivanja odgoja i obrazovanja u kojemu su učitelji i odgojitelji ključni i nezaobilazni čimbenici. Iz toga je razloga opravdana implementacija sadržaja vezanih za održivi razvoj u studijske programe/kurikulume visokih učilišta. U radu je analizirana zastupljenost neposrednih sadržaja cjeloživotnoga učenja za održivi razvoj u studijskim programima/kurikulumima Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Rezultati kvantitativne i kvalitativne analize ukazuju da od ukupnoga broja svih kolegija na petogodišnjem učiteljskom studiju 145, njih 53 unutar programa implementira neposredne sadržaje cjeloživotnoga učenja za održivi razvoj što je 36, 55%, dok su isti na trogodišnjem predškolskom studiju implementirani u programe 28 kolegija od ukupno 46, što je 60, 86%. Sadržaji studijskih programa/kurikuluma su kvalitetni, ali analiza odgovora studenata ukazuje kako su oni nedovoljno osviješteni u području održivoga razvoja i kako je nužna implementacija suvremenih metoda učenja i poučavanja te oblika rada u studijske programe preko kojih se posredno odgajaju i obrazuju predškolska djeca i učenici.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Alma Škugor
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts