Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 398838

Uloga elektroničke interaktivne ploče u Metodici nastave kemije


Vicković, Ivan; Bruckler, Franka Miriam
Uloga elektroničke interaktivne ploče u Metodici nastave kemije // Book of abstracts
Trogir, 2009. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 398838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga elektroničke interaktivne ploče u Metodici nastave kemije
(Role of Interactive Electronic Whiteboard in Methods of Teaching Chemistry)

Autori
Vicković, Ivan ; Bruckler, Franka Miriam

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Book of abstracts / - Trogir, 2009

Skup
21. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera

Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 19.04.2009. - 22.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Elektronička interaktivna ploča; Metodika nastave kemije
(Interactive Electronic Whiteboard; Methods of Teaching Chemistry)

Sažetak
Uvođenje Bolognskog procesa na sveučilišta u Hrvatskoj predpostavlja primjenu novih studijskih programa s novim pristupom podučavanju i učenju. Stoga nove metode obrazovanja moraju biti primijenjene uz korištenje najnovijih tehničkih i računalnih pomagala. Na sveučilišnoj razini, a kao posljedica i na školskoj razini, specifični aspekt kibernetičkog pristupa moguće je primijeniti u nastavi kemije. Interaktivna elektronička ploča (Interactive Electronic Whiteboard) jedno je od takvih novih pomagala kako u Hrvatskoj, tako i u razvijenim zemljama. Može se predpostaviti da će interaktivna školska ploča u skoroj budućnosti biti uobičajeno nastavno sredstvo na hrvatskim sveučilištima, a isto tako i u osnovnim i srednjim školama, kao što se to već dogodilo s računalima i internetom u svoje vrijeme. Oko godine 2000. započela je intenzivna primjena interaktivnih školskih ploča u obrazovnim institucijama većine razvijenih zemalja. Kao posljedica, provode se istraživanja o uporabi interaktivne školske ploče za obrazovne i nastavne potrebe i razvijaju se nove metode njezine primjene u obrazovanju mlađe djece i srednjoškolaca kroz različite predmete, pa tako i kroz nastavu kemije. Ovdje će biti prikazana istraživanja primjene interaktivne školske ploče u podučavanju kemije na sveučilišnoj razini. Nakon provedene analize, odabrana su četiri kemijska kolegija za studente različitih prirodoslovnih studijskih programa Prirodoslovno- matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na kojima će se testirati razvoj nastavnih metoda na interaktivnoj ploči. Naročita pozornost je pridijeljena primjeni interaktivne ploče u kolegiju Metodike nastave kemije. Provedeno istraživanje omogućilo je studentima - budućim profesorima kemije – da na interaktivnoj školskoj ploči istraže i primijene odgovarajuće didaktičke metode. Također su analizirani postignuti rezultati primjene interaktivne ploče u odnosu na uobičajene metode.Uspješnost didaktičkih metoda primijenjenih na interaktivnoj elektroničkoj ploči testirana je metodom interview-a i anketnog upitnika s obzirom na relativno malu grupu studenata s kojima se radilo. Rezultati ovog istraživanja (i) ukazuju budućim profesorima kemije na moderan pristup nastavi uz korištenje najnovijih tehničkih pomagala ; (ii) daju direktan i mjerljiv doprinos razvoju kvalitete hrvatske suvremene nastave u prvom redu na sveučilišnoj razini, a zatim i na školskoj razini. Oba rezultata su neposredno povezana s osiguranjem kvalitete visokoškolskog obrazovanja (Quality Assurance in Higher Education), što je jedno od ključnih stremljenja Bolognskog procesa.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-2957 - Razvoj metoda nastave kemije na interaktivnoj školskoj ploči
037-2453075-1045 - Matematički temelji prirodnih i društvenih spoznaja (Miriam Bruckler, Franka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Vicković (autor)

Avatar Url Franka Miriam Brückler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vicković, Ivan; Bruckler, Franka Miriam
Uloga elektroničke interaktivne ploče u Metodici nastave kemije // Book of abstracts
Trogir, 2009. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Vicković, I. & Bruckler, F. (2009) Uloga elektroničke interaktivne ploče u Metodici nastave kemije. U: Book of abstracts.
@article{article, author = {Vickovi\'{c}, Ivan and Bruckler, Franka Miriam}, year = {2009}, keywords = {Elektroni\v{c}ka interaktivna plo\v{c}a, Metodika nastave kemije}, title = {Uloga elektroni\v{c}ke interaktivne plo\v{c}e u Metodici nastave kemije}, keyword = {Elektroni\v{c}ka interaktivna plo\v{c}a, Metodika nastave kemije}, publisherplace = {Trogir, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vickovi\'{c}, Ivan and Bruckler, Franka Miriam}, year = {2009}, keywords = {Interactive Electronic Whiteboard, Methods of Teaching Chemistry}, title = {Role of Interactive Electronic Whiteboard in Methods of Teaching Chemistry}, keyword = {Interactive Electronic Whiteboard, Methods of Teaching Chemistry}, publisherplace = {Trogir, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font