Pregled bibliografske jedinice broj: 398761
Uvjerenja učitelja o multimedijima i ishodi učenja kod učenika
Uvjerenja učitelja o multimedijima i ishodi učenja kod učenika // Pedagogija i društvo znanja Pedagogy and the knowledge society / Cindrić, M., Domović, V. i Matijević, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 315-324 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 398761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvjerenja učitelja o multimedijima i ishodi učenja kod učenika
(Teacher's convictions to the multimedia and learning outcomes of pupils)
Autori
Rončević, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Pedagogija i društvo znanja Pedagogy and the knowledge society
/ Cindrić, M., Domović, V. i Matijević, M. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 315-324
ISBN
978-953-7210-13-7
Skup
Pedagogija i društvo znanja Pedagogy and the knowledge society
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 15.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; učenik; multimedij; kognitivna teorija multimedijskog učenja; uvjerenja učitelja.
(teacher; pupil; multimedia; cognitive theory of multimedia learning; teachers´ convictions.)
Sažetak
Sažetak Učenik danas uzrokuje stalno traženje novih i boljih rješenja nastavno stratešog djelovanja koja vode većoj učinkovitosti učenja. Osnovu rada autorice predstavlja istraživanje o multimedijima u kojem se proučava veza uvjerenja učitelja o multimedijima i ishodi učenja kod učenika. Istraživanje je utemeljeno na implicitnoj progresivističkoj (konstruktivističkoj) pedagogiji i kognitivističkim teorijskim pristupima. Zaključci istraživanja pokazuju da uporaba multimedija u nastavi implicira mnoge didaktičke transformacije od kojih je jedna od osnovnih daljnje osvješćivanje učitelja u razvijanju osobnih i didaktičko-metodičkih kompetencija u smjeru razvojnih pristupa učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Anita Rončević
(autor)