Pregled bibliografske jedinice broj: 398486
Fenomen odgojno-obrazovnog ozračja - teorijske postavke i konceptualizacija
Fenomen odgojno-obrazovnog ozračja - teorijske postavke i konceptualizacija // Međunarodna znanstvena konferencija "Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja"
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 398486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fenomen odgojno-obrazovnog ozračja - teorijske postavke i konceptualizacija
(Learning Environment - Theoretical and Conceptual Foundations)
Autori
Ćatić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija "Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja"
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
odgojno-obrazovno ozračje; školsko ozračje; nastavno ozračje; učenička postignuća; kvaliteta škole
(educational environment; school-level environment; classroom-level environment; learning outcomes; quality in school performance)
Sažetak
Odgojno-obrazovno ozračje je, poput kurikuluma, prilično "neuhvatljiv" pojam, pojam sa "tisuću značenja". Unutar tog područja egzistira više autonomnih istraživačkih domena temeljenih na različitim teorijskim postavkama, konceptualizacijama i metodološkim pristupima upravo zbog kompleksnosti tog fenomena i neiscrpnog broja čimbenika koji mogu utjecati na njega. Brojna istraživanja odgojno-obrazovnih ozračja od šezdesetih godina 20. stoljeća pa sve do danas ukazala su na činjenicu da se značajan dio razlike u učeničkim postignućima može objasniti utjecajem različitih varijabli odgojno-obrazovnog ozračja. Polazeći od teorijskih ishodišta proučavanja odgojno-obrazovnih ozračja, pobliže determinirajući modernu eru istraživanja tog fenomena kao i njegovu općeprihvaćenu distinkciju na školsko ili organizacijsko i nastavno ili razredno ozračje, u radu se ističe značaj i perspektiva daljnjih istraživanja odgojno-obrazovnih ozračja u sklopu aktualnog europskog i svjetskog trenda povećanja učinkovitosti i kvalitete u školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli
Profili:
Iva Matanović
(autor)