Pregled bibliografske jedinice broj: 398182
The 'new school' module and Communication through contemporary media
The 'new school' module and Communication through contemporary media // 32. International convention on information and communication technology, electronic and microelectronic, Proccedings, vol.IV. CE Computers in education, MIPRO / Čičin-Šain, M, Turčić Prstačić, I., Sluganović, I., Uroda, I. (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2009. str. 318-321 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 398182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The 'new school' module and Communication through contemporary media
Autori
Tatković, Nevenka ; Ružić-Baf, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
32. International convention on information and communication technology, electronic and microelectronic, Proccedings, vol.IV. CE Computers in education, MIPRO
/ Čičin-Šain, M, Turčić Prstačić, I., Sluganović, I., Uroda, I. - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2009, 318-321
ISBN
978-953-233-042-7
Skup
32. Međunarodni skup za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku – MIPRO 2009
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.05.2009. - 29.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
” new school“; communication; key competences; the teacher for new school; contemporary media
Sažetak
Model of “ new school” emphasizes the acquisition of key competencies, which are necessary for successful participation in the knowledge-based society and economy based on modern (global market) production, as the educational outcomes. It prepares students for life, stimulates their curiosity, develops their creativity and prepares them for the competitive labour market. The work contains a review of characteristics of the “ new school and teachers for the “ new school” , as well as the importance of the contemporary media in the process of communication and education.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli