Pregled bibliografske jedinice broj: 39806
Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje
Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje // Zdravstveni turizam za 21. stoljeće / Rožanić, Igor (ur.).
Rijeka: Zambelli, Rijeka, 2000. str. 274-288 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 39806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje
(Customer Satisfaction and Service Quality in the Health Tourism: Meaning and Measurement)
Autori
Marković, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zdravstveni turizam za 21. stoljeće
/ Rožanić, Igor - Rijeka : Zambelli, Rijeka, 2000, 274-288
Skup
Zdravstveni turizam za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.06.2000. - 21.06.2000
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo gosta; kvaliteta usluga; mjerenje; zdravstveni turizam; hotelska industrija
(customer satisfaction; service quality; measurement; health tourism; hospitality industry)
Sažetak
Postoji nužna potreba za novim vidom istraživanja koji bi unaprijedio zadovoljstvo gosta i kvalitetu usluga u hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu. Ovaj rad daje pregled teorijskih i metodoloških postavki koje su navedene u literaturi o hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu, te daje prijedloge za daljnja istraživanja. Prvo, u radu se radu se daje kritički osvrt teorijskih i metodoloških postavki. Zatim, se osvrće na osnovne smjernice razvoja u metodološkim istraživanjima zadovoljstva gosta i kvalitete usluga. Konačno, u radu se daju nove smjernice za daljnja istraživanja zadovoljstva gosta i kvalitete usluga u hotelskoj induistriji i zdravstvenom turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Suzana Marković
(autor)