Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 39806

Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje


Marković, Suzana
Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje // Zdravstveni turizam za 21. stoljeće / Rožanić, Igor (ur.).
Rijeka: Zambelli, Rijeka, 2000. str. 274-288 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 39806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje
(Customer Satisfaction and Service Quality in the Health Tourism: Meaning and Measurement)

Autori
Marković, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zdravstveni turizam za 21. stoljeće / Rožanić, Igor - Rijeka : Zambelli, Rijeka, 2000, 274-288

Skup
Zdravstveni turizam za 21. stoljeće

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.06.2000. - 21.06.2000

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo gosta; kvaliteta usluga; mjerenje; zdravstveni turizam; hotelska industrija
(customer satisfaction; service quality; measurement; health tourism; hospitality industry)

Sažetak
Postoji nužna potreba za novim vidom istraživanja koji bi unaprijedio zadovoljstvo gosta i kvalitetu usluga u hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu. Ovaj rad daje pregled teorijskih i metodoloških postavki koje su navedene u literaturi o hotelskoj industriji i zdravstvenom turizmu, te daje prijedloge za daljnja istraživanja. Prvo, u radu se radu se daje kritički osvrt teorijskih i metodoloških postavki. Zatim, se osvrće na osnovne smjernice razvoja u metodološkim istraživanjima zadovoljstva gosta i kvalitete usluga. Konačno, u radu se daju nove smjernice za daljnja istraživanja zadovoljstva gosta i kvalitete usluga u hotelskoj induistriji i zdravstvenom turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116002

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Suzana Marković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Suzana
Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje // Zdravstveni turizam za 21. stoljeće / Rožanić, Igor (ur.).
Rijeka: Zambelli, Rijeka, 2000. str. 274-288 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Marković, S. (2000) Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje. U: Rožanić, I. (ur.)Zdravstveni turizam za 21. stoljeće.
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana}, editor = {Ro\v{z}ani\'{c}, I.}, year = {2000}, pages = {274-288}, keywords = {zadovoljstvo gosta, kvaliteta usluga, mjerenje, zdravstveni turizam, hotelska industrija}, title = {Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: zna\v{c}aj i mjerenje}, keyword = {zadovoljstvo gosta, kvaliteta usluga, mjerenje, zdravstveni turizam, hotelska industrija}, publisher = {Zambelli, Rijeka}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana}, editor = {Ro\v{z}ani\'{c}, I.}, year = {2000}, pages = {274-288}, keywords = {customer satisfaction, service quality, measurement, health tourism, hospitality industry}, title = {Customer Satisfaction and Service Quality in the Health Tourism: Meaning and Measurement}, keyword = {customer satisfaction, service quality, measurement, health tourism, hospitality industry}, publisher = {Zambelli, Rijeka}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font