Pregled bibliografske jedinice broj: 39803
Kvaliteta kao strategija razvoja zdravstvenog turizma
Kvaliteta kao strategija razvoja zdravstvenog turizma // Zdravstveni turizam za 21. stoljeće / Rožanić, Igor (ur.).
Rijeka: Zambelli, Riijeka, 2000. str. 104-112 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 39803 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta kao strategija razvoja zdravstvenog turizma
(Quality as a Development Strategy in Health Tourism)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zdravstveni turizam za 21. stoljeće
/ Rožanić, Igor - Rijeka : Zambelli, Riijeka, 2000, 104-112
Skup
Zdravstveni turizam za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.06.2000. - 21.06.2000
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zdravstveni turizam; slobodno vrijeme; dobrobit; kvaliteta života; zdravstveno-turistički proizvod; upravljanje potpunom kvalitetom
(health tourism; leisure; wellness; quality of living; health-tourist product; Total Quality Management)
Sažetak
Sustav upravljanja potpunom kvalitetom (Total Quality Management) se formirao i razvio teorijski i praktički u 20. stoljeću, i dokazao da je kvaliteta tržišnih potreba, nužnost ii tendencija. Kvaliteta proizvoda i usluga postaje ključ poslovnog uspjeha, opstanka i razvoja poduzeća i gospodarstva zemlje. Globalizacija svjetskog tržišta je ubrzala proces razvoja sustava upravljanja potpunom kvalitetom i kvaliteta kao strategija razvoja obilježit će u 21. stoljeću ne samo sve gospodarske djelatnostii već i sve ostale ljudske djelatnosti (politiku, kulturu, komunikacije, obrazovanje, umjetnost i dr.) jer će čovjek i kvaliteta, tj. humanizacija života i rada biti temeljne vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija