Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 397897

Stručno usavršavanje nastavnika kemije za HNOS


Luetić, Marina; Vrkljan, Petar; Judaš, Nenad
Stručno usavršavanje nastavnika kemije za HNOS // XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : knjiga sažetaka / Novak, Predrag (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo, 2009. str. 314-314 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 397897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stručno usavršavanje nastavnika kemije za HNOS
(In-Service Training of the Chemistry Teachers for CNES)

Autori
Luetić, Marina ; Vrkljan, Petar ; Judaš, Nenad

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : knjiga sažetaka / Novak, Predrag - Zagreb : Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo, 2009, 314-314

ISBN
978-953-6894-38-3

Skup
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera

Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 19.04.2009. - 22.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
stručno usavršavanje ; HNOS ; nastava kemije
(in-service training ; CNES ; chemistry teaching)

Sažetak
U proteklih tridesetak godina provedeno je nekoliko reformi našeg školskog sustava. Za većinu tih reformi možemo slobodno reći da su uglavnom provedene samo na papiru i da su imale vrlo malen utjecaj na konkretna zbivanja u učionici. Čini se da ni posljednja reforma osnovnog školstva nije bolja od toga. Je li to zaista tako i je li to tako u osnovnoškolskoj nastavi kemije? Za osnovnoškolske nastavnike kemije u posljednje je tri godine organiziran poveći broj stručnih skupova na kojima je izvedeno nekoliko desetaka radionica u kojima su razrađivane najrazličitije nastavne i reformske teme. O količini različitih sadržaja dobro može posvjedočiti popis tema s jednoga od njih (Split, 11.-13. ožuja 2006.): Iskustva nastavnika u provedbi nastave prema HNOS-u, Planiranje nastavne strategije i ostvarivanje tema prema HNOS-u, Ocjenjivanje i vrednovanje znanja i postignuća u HNOS-u, Primjeri iz prakse (satovi nastavnika u HNOS-u), Motivacija učenika za učenjem, Vrste anorganskih spojeva, Organske reakcije, Rad s djecom s posebnim potrebama Koliko je i kako sve provedeno utjecalo na zbivanja u učionici kemije? Prema rezultatima ankete, koja je provedena na uzorku od 300 nastavnika, 20 % njih izvodi nastavu kemije u skladu s idejama HNOS-a, a većina ih pokušava tako raditi. Na žalost, još je uvijek puno sustavnih mjera koje ne idu na ruku nastavnicima koji žele unaprijediti svoju nastavu već ih upravo sprječavaju u tom nastojanju. Ipak, nastavnici su počeli primjenjivati istraživačke mini-projekte u svojoj nastavi kemije kao male vježbe u znanstvenoj metodi. Eksperiment sve više postaje temeljem nastave kemije. Tradicionalna nastava podijeljena na satove predavanja, ponavljanja i ispitivanja polako nestaje, a vrednovanje znanja, sposobnosti i vještina sve se više provodi kroz mini-projektnu nastavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Luetić (autor)

Avatar Url Nenad Judaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Luetić, Marina; Vrkljan, Petar; Judaš, Nenad
Stručno usavršavanje nastavnika kemije za HNOS // XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : knjiga sažetaka / Novak, Predrag (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo, 2009. str. 314-314 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Luetić, M., Vrkljan, P. & Judaš, N. (2009) Stručno usavršavanje nastavnika kemije za HNOS. U: Novak, P. (ur.)XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Lueti\'{c}, Marina and Vrkljan, Petar and Juda\v{s}, Nenad}, editor = {Novak, P.}, year = {2009}, pages = {314-314}, keywords = {stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, HNOS, nastava kemije}, isbn = {978-953-6894-38-3}, title = {Stru\v{c}no usavr\v{s}avanje nastavnika kemije za HNOS}, keyword = {stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, HNOS, nastava kemije}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo kemijskih in\v{z}enjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo}, publisherplace = {Trogir, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lueti\'{c}, Marina and Vrkljan, Petar and Juda\v{s}, Nenad}, editor = {Novak, P.}, year = {2009}, pages = {314-314}, keywords = {in-service training, CNES, chemistry teaching}, isbn = {978-953-6894-38-3}, title = {In-Service Training of the Chemistry Teachers for CNES}, keyword = {in-service training, CNES, chemistry teaching}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo kemijskih in\v{z}enjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo}, publisherplace = {Trogir, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font