Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 397463

Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008


Ćatić, Iva
Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008 // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 255-258 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 397463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008

Autori
Ćatić, Iva

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 5 (2008), 2; 255-258

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
poučavanje usmjereno na studenta; kvaliteta visokoškolske nastave;
(student-centered teaching; quality of teaching in higher education)

Sažetak
U ovom radu prikazana je knjiga Blumberg, P. (2008), Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass. Knjiga predstavlja jedan opsežan, razumljiv i usustavljen proces transformiranja visokoškolske nastave pristupom usmjerenim na studenta, koji nije vezan uz sadržaj kolegija i stoga je namjenjen cjelokupnoj populaciji visokoškolskih nastavnika, bez obzira na studijska usmjerenja. Knjiga može koristiti svima koji nastoje vlastito poučavanje približiti studentu, a napose asistentima i znanstvenim novacima koji tek stječu nastavničke kompetencije te su još u procesu kreiranja vlastitog stila poučavanja. Osim toga, knjiga je koristan materijal namijenjen vodstvu visokoškolskih institucija, pružajući svojim rubrikama snažno sredstvo za evaluaciju kvalitete poučavanja i evaluaciju studijskih programa na pripadnoj instituciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli

Profili:

Avatar Url Iva Matanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćatić, Iva
Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008 // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 255-258 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Ćatić, I. (2008) Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008. Pedagogijska istraživanja, 5 (2), 255-258.
@article{article, author = {\'{C}ati\'{c}, Iva}, year = {2008}, pages = {255-258}, keywords = {pou\v{c}avanje usmjereno na studenta, kvaliteta visoko\v{s}kolske nastave, }, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008}, keyword = {pou\v{c}avanje usmjereno na studenta, kvaliteta visoko\v{s}kolske nastave, } }
@article{article, author = {\'{C}ati\'{c}, Iva}, year = {2008}, pages = {255-258}, keywords = {student-centered teaching, quality of teaching in higher education}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008}, keyword = {student-centered teaching, quality of teaching in higher education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Social Sciences Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font