Pregled bibliografske jedinice broj: 39679
E-škola biologije u srednjoj školi "Bartul Kašić", Pag
E-škola biologije u srednjoj školi "Bartul Kašić", Pag // Zbornik sažetaka priopćenja sedmog Hrvatskog biološkog kongresa / Ljubešić, Nikola (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2000. str. 360-361 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 39679 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-škola biologije u srednjoj školi "Bartul Kašić", Pag
(E-school Biology in secondary school "Bartul Kašić", Pag)
Autori
Fabijanić, Vesna ; Nikolić, Toni
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka priopćenja sedmog Hrvatskog biološkog kongresa
/ Ljubešić, Nikola - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2000, 360-361
Skup
7. Hrvatski biološki kongres
Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 24.09.2000. - 29.09.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
E-škola; internet obrazovanje
(E-school; internet education)
Sažetak
E-škola biologije obrazovni je program Hrvatskog biološkog društva razvijen u sklopu E-škole Hrvatskog prirodoslovnog društva. Temelj programa je dodatno obrazovanje nadarenih učenika putem komunikacije sa znanstvenicima posredstvom Interneta. U Srednjoj školi u Pagu E-škola djeluje dvije godine zahvaljujući donaciji računala i priključku na mrežu .U okviru rada s učenicima realizirano je u suradnji s mentorima pet mini-projekata, a pripadni rezultati znanstvenih radova učenika su objavljeni na Web stranicama E-škole. Radovi iz područja genetike i mikrobiologije namjenjeni su sudjelovanju u Natjecanju i susretima mladih biologa na državnoj razini. Suradnja s mentorima se odvijala putem E-mail poruka, a sastojala se u pružanju pomoći u pristupu teže nedsupnoj stručnoj literaturi, u izboru znanstvene metode rada, te u konačnom oblikovanju znanstvenog rada. Sagledavajući cjelokupno stanje i mogućnosti u obrazovanju u srednjim školama, projekt E-škole pokazao se najboljim oblikom pomoći i to suradnjom znanstvenika s jedne, te nastavnika i darovitih učenika s druge strane. Uporaba Interneta kao sredstva komunikacije pokazala se osobito pogodnom za rad sa školama udaljenim od znanstvenih i sveučilišnih centara. Učenički radovi su kvalitetniji, nadareni su učenici u ranoj dobi poticani na znantveni pristup biološkim problemima, a izvannastavni programi bogatiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA