Pregled bibliografske jedinice broj: 396676
Informalno učenje odraslih u novom (multi)medijskom okruženju
Informalno učenje odraslih u novom (multi)medijskom okruženju // Andragoški glasnik, 13 (2009), 2; 105-112 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 396676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informalno učenje odraslih u novom (multi)medijskom okruženju
(Informal adult learning in the new (multi)media environment)
Autori
Matijević, Milan
Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 13
(2009), 2;
105-112
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; informalno učenje; novi mediji; Internet; obrazovanje odraslih
(lifelong learning; informal learning; new media; Internet; adult education)
Sažetak
Odrasli tijekom radnog i životnog vijeka sve više kompetencija stječu u vidu informalnog učenja. To se događa u raznim oblicima samousmjeravanog učenja uz pomoć novih medija i u različitim životnim i radnim situacijama. Putovanje kao stil življenja također znatno pridonosi stjecanju važnih znanja i kompetencija. Za stjecanje novih kompetencija važno je tijekom školovanja stjecati sposobnosti pronalaženja i izbora informacija, odnosno stjecanje jedne od ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje – učiti kako se uči. U današnje doba naučiti kako se uči znači naučiti učiti uz pomoć novih medija te naučiti tražiti, selekcionirati i koristiti informacije odnosno znanja. Naučiti koristiti stečena znanja znači naučiti koristiti naučene metode, teorije i kritičko mišljenje za rješavanje raznovrsnih životnih i radnih problema. Takve se kompetencije stječu uglavnom iskustvenim i inovativnim, odnosno budućnosti usmjerenim učenjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Milan Matijević
(autor)