Pregled bibliografske jedinice broj: 39658
Verbotonalna, Gschwendova i Montessori metoda
Verbotonalna, Gschwendova i Montessori metoda // Drugi tečaj za rehabilitaciju djece s umjetnom pužnicom u Poliklinici SUVAG
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2000. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 39658 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Verbotonalna, Gschwendova i Montessori metoda
(Verbotonal, Gschwend and Montessori methods)
Autori
Prašin, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Drugi tečaj za rehabilitaciju djece s umjetnom pužnicom u Poliklinici SUVAG
/ - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2000
Skup
Drugi tečaj za rehablitaciju djece s umjetnom pužnicom u Poliklinici SUVAG
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.05.2000. - 24.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
verbotonalna metoda; Gschwendova metoda; Monetssori metoda
(verbotonal method; Gschwend method; Montessori method)
Sažetak
Dijete je u središtu aktivnosti Montessori i Verbotonalne metode. Pokret, glazba i govor temelj su ljudskih aktivnosti. Neurofiziologija i Gschwendova metoda pomažu nam razumjeti dječje mogućnosti i teškoće, na kojoj razini teškoće postoje te što mogu učiniti učitelji/ce i terapeuti/terapeutkinje. Važno je znati da se sve aktivnosti u ove tri metode (u trokutu dijete - učitelj/terapeut - metoda) temelje na ljubavi. Početak je ljubav u suodnosu majka - dijete, zatim ljubav u suodnosu učitelj/terapeut - dijete i, na kraju, univerzalna ljubav - ljubav za sva bića. Mi istovremeno djelujemo na tri razine: fizičkoj, mentalnoj i duhovnoj. Zbog toga, polisenzorika i emocije trebaju biti maksimalno aktivirane, a zadatak učitelja/terapeuta je naći optimalan put/ulaz kako bi pomogao djetetu izraziti sebe i da, jednog dana, izraste u "oca cijelog čovječanstva". Uz pomoć ove tri prirodne metode djeca mogu otvoriti svoja srca za sva bića i svijet sagledati novim očima - očima mira i ljubavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti