Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 396477

Rezultati "orijentacijsko– motivacijskog praktikuma" i Bolonjski proces


Kadum, Vladimir; Močinić, Snježana; Rigo, Irene
Rezultati "orijentacijsko– motivacijskog praktikuma" i Bolonjski proces // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 396477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rezultati "orijentacijsko– motivacijskog praktikuma" i Bolonjski proces
(The results of the introductory "orientational– motivational practicum" and the Bologna process)

Autori
Kadum, Vladimir ; Močinić, Snježana ; Rigo, Irene

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Bolonjski proces; orijentacijsko-motivacijski praktikumi; predškolski odgoj; studenti; učiteljski studij
(Bologna process; orientational-motivational practicum; pre-school education; primary teacher training education; students)

Sažetak
U radu se izlažu rezultati Orijentacijsko-motivacijskog praktikuma, provedenog na uzorku od 129 ispitanika, studenata prve godine učiteljskog studija i studija predškolskog odgoja na Sveučilištu u Puli. Dobiveni rezultati kazuju: (1) procjena razloga koji su mogli utjecati na donošenje odluke o upisu na učiteljski studij odnosno studij predškolskog odgoja nije statistički značajna ; (2) procjena mjere utjecaja odabranog studija na razvoj znanja, vještina ili osobni razvoj statistički je značajna (F=7.08 ; p<.05) ; (3) statistički je značajna razlika u odgovorima ispitanika vezano uz redovitost pohađanja nastave (&#61539; 2=97.82 ; df=3) ; (4) procjena aktivnosti ispitanika u nastavi tijekom studiranja statistički je značajna (F=3.46 ; p<.05) ; (5) studenti nisu dovoljno upoznati s Bolonjskim procesom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Vladimir Kadum (autor)

Avatar Url Snježana Močinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum, Vladimir; Močinić, Snježana; Rigo, Irene
Rezultati "orijentacijsko– motivacijskog praktikuma" i Bolonjski proces // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Kadum, V., Močinić, S. & Rigo, I. (2008) Rezultati "orijentacijsko– motivacijskog praktikuma" i Bolonjski proces. U: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Kadum, Vladimir and Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana and Rigo, Irene}, year = {2008}, keywords = {Bolonjski proces, orijentacijsko-motivacijski praktikumi, pred\v{s}kolski odgoj, studenti, u\v{c}iteljski studij}, title = {Rezultati "orijentacijsko and \#8211; motivacijskog praktikuma" i Bolonjski proces}, keyword = {Bolonjski proces, orijentacijsko-motivacijski praktikumi, pred\v{s}kolski odgoj, studenti, u\v{c}iteljski studij}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Kadum, Vladimir and Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana and Rigo, Irene}, year = {2008}, keywords = {Bologna process, orientational-motivational practicum, pre-school education, primary teacher training education, students}, title = {The results of the introductory "orientational and \#8211; motivational practicum" and the Bologna process}, keyword = {Bologna process, orientational-motivational practicum, pre-school education, primary teacher training education, students}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font