Pregled bibliografske jedinice broj: 396320
Zadaće učitelja u školi po mjeri učenika
Zadaće učitelja u školi po mjeri učenika // Međunarodni znanstveni skup Škola po mjeri. Monografija / Kadum Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 551-566 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 396320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadaće učitelja u školi po mjeri učenika
(Tasks of teachers in the school made to measure)
Autori
Močinić, Snježana ; Lazarić Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Škola po mjeri. Monografija
/ Kadum Vladimir - Pula : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009, 551-566
ISBN
978-953-7498-24-5
Skup
Deseti dani Mate Demarina Škola po mjeri
Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 24.04.2009. - 25.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učitelj ; zadaće učitelja ; učenik ; škola po mjeri ; profesionalizacija učiteljske struke
(teachers' tasks and duties ; teacher ; student ; the school made to measure ; improve the professional quality of the teaching profession)
Sažetak
Stavljanje učenika u središte nastavnog rada, zajedničko planiranje nastave i timski rad, iako već desetljećima poznati pedagoško- didaktički pristupi, zahtijevaju temeljite promjene u odgojno-obrazovnom sustavu. Od učitelja se očekuje sposobnost obavljanja brojnih zadaća: od kreativne organizacije i vođenja nastave, do refleksije o vlastitoj praksi, stručnog usavršavanja, sudjelovanja u istraživanjima, suradnje s kolegama, sa stručnom službom, s rukovodstvom škole, s lokalnom zajednicom, itd. U ovom istraživanju ispitanici procjenjuju većinu opisanih zadaća kao jako važnim. Međutim, profesionalizacija učiteljske struke traži da se precizno definiraju obvezni poslovi i zadaće učitelja, za koje će oni preuzeti odgovornost i na osnovu kojih će biti nagrađeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli