Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 396316

Polustrukturirane provjere postignuća učenika: korak bliže objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa


Močinić, Snježana
Polustrukturirane provjere postignuća učenika: korak bliže objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa // Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog / Šerbetar Ivan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 91-109 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 396316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Polustrukturirane provjere postignuća učenika: korak bliže objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa
(Semistructured tests of pupil's achievements: a step toward objective measurement in the processes of globalization)

Autori
Močinić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog / Šerbetar Ivan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 91-109

ISBN
978-953-7210-10-6

Skup
IX. dani Mate Demarina - Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog

Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 29.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
globalizacijski procesi; vrednovanje; učenička postignuća; obrazovni standardi; kriteriji ocjenjivanja; polustrukturirane provjere znanja
(globalization processes; evaluation; pupils’ achievements; educational standards; grading criteria; semistructured tests of knowledge)

Sažetak
Globalizacijske promjene u društvu i kulturi aktualiziraju problem vrednovanja postignuća učenika u sklopu cjelokupne evaluacije nastave i rada školskih institucija uz imperativ poboljšanja efikasnosti obrazovanja. Polustrukturirane provjere znanja predstavljaju zanimljivo rješenje za provjeru procesa učenja i stupnja usvojenosti složenih metakognitivnih kompetencija čiji razvoj je od presudne važnosti u osposobljavanju učenika za samostalno učenje tijekom cijelog života. Rezultati provedenog empirijskog istraživanja ukazuju na nisku razinu prihvaćenosti polustrukturiranih provjera znanja u školskoj praksi ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Snježana Močinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Močinić, Snježana
Polustrukturirane provjere postignuća učenika: korak bliže objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa // Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog / Šerbetar Ivan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 91-109 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Močinić, S. (2008) Polustrukturirane provjere postignuća učenika: korak bliže objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa. U: Šerbetar Ivan (ur.)Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog.
@article{article, author = {Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2008}, pages = {91-109}, keywords = {globalizacijski procesi, vrednovanje, u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a, obrazovni standardi, kriteriji ocjenjivanja, polustrukturirane provjere znanja}, isbn = {978-953-7210-10-6}, title = {Polustrukturirane provjere postignu\'{c}a u\v{c}enika: korak bli\v{z}e objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa}, keyword = {globalizacijski procesi, vrednovanje, u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a, obrazovni standardi, kriteriji ocjenjivanja, polustrukturirane provjere znanja}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2008}, pages = {91-109}, keywords = {globalization processes, evaluation, pupils and \#8217, achievements, educational standards, grading criteria, semistructured tests of knowledge}, isbn = {978-953-7210-10-6}, title = {Semistructured tests of pupil's achievements: a step toward objective measurement in the processes of globalization}, keyword = {globalization processes, evaluation, pupils and \#8217, achievements, educational standards, grading criteria, semistructured tests of knowledge}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font