Pregled bibliografske jedinice broj: 396316
Polustrukturirane provjere postignuća učenika: korak bliže objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa
Polustrukturirane provjere postignuća učenika: korak bliže objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa // Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog / Šerbetar Ivan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 91-109 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 396316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Polustrukturirane provjere postignuća učenika: korak bliže objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa
(Semistructured tests of pupil's achievements: a step toward objective measurement in the processes of globalization)
Autori
Močinić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog
/ Šerbetar Ivan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 91-109
ISBN
978-953-7210-10-6
Skup
IX. dani Mate Demarina - Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 29.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
globalizacijski procesi; vrednovanje; učenička postignuća; obrazovni standardi; kriteriji ocjenjivanja; polustrukturirane provjere znanja
(globalization processes; evaluation; pupils’ achievements; educational standards; grading criteria; semistructured tests of knowledge)
Sažetak
Globalizacijske promjene u društvu i kulturi aktualiziraju problem vrednovanja postignuća učenika u sklopu cjelokupne evaluacije nastave i rada školskih institucija uz imperativ poboljšanja efikasnosti obrazovanja. Polustrukturirane provjere znanja predstavljaju zanimljivo rješenje za provjeru procesa učenja i stupnja usvojenosti složenih metakognitivnih kompetencija čiji razvoj je od presudne važnosti u osposobljavanju učenika za samostalno učenje tijekom cijelog života. Rezultati provedenog empirijskog istraživanja ukazuju na nisku razinu prihvaćenosti polustrukturiranih provjera znanja u školskoj praksi ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Snježana Močinić
(autor)