Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 39575

Verbotonalna rehabilitacija djece s umjetnom pužnicom


Gavrilović, Zdenka
Verbotonalna rehabilitacija djece s umjetnom pužnicom // Simpozij o umjetnoj pužnici
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2000. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 39575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Verbotonalna rehabilitacija djece s umjetnom pužnicom
(Verbotonal rehabilitation of children with cochlear implant)

Autori
Gavrilović, Zdenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Simpozij o umjetnoj pužnici / - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2000

Skup
Simpozij o umjetnoj pužnici

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.05.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
umjetna pužnica
(cochlear implantation)

Sažetak
U odjelima Poliklinike SUVAG provode se rehabilitacijsko-edukacijski programi s pacijentima kojima je ugrađena umjetna pužnica. Tako u predškolskom odjelu 12-tero djece s ugrađenom umjetnom pužnicom slijedi rehabilitacijsko-edukacijske programe (2 grupe - 2 modela). Postoje razne metode koje imaju za cilj naučiti i razviti komunikaciju slušno oštećenih osoba. Verbotonalna metoda realizira ljudsku komunikaciju na prirodan i jednostavan način. To znači slušno oštećenu osobu naučiti slušati i govoriti. Razvoj govora i jezika preko slušanja zahtjeva maksimalan razvoj slušnih mogućnosti (auditivna progresija), a koje slijedi dobra upotreba slušnih pomagala. Budući da je realizacija kompleksnog programa rehabilitacije i edukacije bazirana na slušnim ostacima - kohlearni implant ju olakšava i obogaćuje. Činjenica da su slušni putevi otvoreni (osoba čuje) pomaže realizaciji slušanja (osoba sluša) i na taj način čini razvoj govora (slijedeći lingvističku progresiju) lakšim. Programiranje rehabilitacijsko-edukacijskih procesa, uzimajući u obzir osobitosti vezane uz kohlearni implant, treba slijediti generalne zadatke: - kreirati interakciju između djeteta i rehabilitatora-edukatora - kreirati pozitivnu atmosferu u kojoj će biti moguća realizacija razvoja: - slušanja (auditivna progresija), - kognitivnih sposobnosti (razvoj mišljenja, učenje, ...) - kreativnosti (uključujući afektivnost i imaginaciju), - komunikacije. Kompletan rehabilitacijsko-edukativni proces treba staviti u interakciju: - dijete i njegove sposobnosti - obitelj - stručnjake. Dobro struktuiran program i dobra i intenzivna provedba svih sudionika dovodi do rezultata koji pokazuju poboljšanje u realizaciji auditivne progresije, kvalitete artikulacije, razvoja govora i komunikacije na bazi govora - generalni poboljšanje socijalne i školske integracije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
207001

Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Profili:

Avatar Url Zdenka Gavrilović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gavrilović, Zdenka
Verbotonalna rehabilitacija djece s umjetnom pužnicom // Simpozij o umjetnoj pužnici
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2000. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Gavrilović, Z. (2000) Verbotonalna rehabilitacija djece s umjetnom pužnicom. U: Simpozij o umjetnoj pužnici.
@article{article, author = {Gavrilovi\'{c}, Zdenka}, year = {2000}, keywords = {umjetna pu\v{z}nica}, title = {Verbotonalna rehabilitacija djece s umjetnom pu\v{z}nicom}, keyword = {umjetna pu\v{z}nica}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gavrilovi\'{c}, Zdenka}, year = {2000}, keywords = {cochlear implantation}, title = {Verbotonal rehabilitation of children with cochlear implant}, keyword = {cochlear implantation}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font