Pregled bibliografske jedinice broj: 39563
Rehabilitacija govora i slušanja kod djece nedovoljno razvijenog govora (NRG) predškolske dobi sa ADHD sindromom s naglaskom na govorno-jezičnu problematiku
Rehabilitacija govora i slušanja kod djece nedovoljno razvijenog govora (NRG) predškolske dobi sa ADHD sindromom s naglaskom na govorno-jezičnu problematiku // Rana dijagnostika i rana rehabilitacija / Buzina, Tanja ; Titl, Ivanka (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 1996. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 39563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rehabilitacija govora i slušanja kod djece nedovoljno razvijenog govora (NRG) predškolske dobi sa ADHD sindromom s naglaskom na govorno-jezičnu problematiku
(.)
Autori
Keller, Marina ; Plovanić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Rana dijagnostika i rana rehabilitacija
/ Buzina, Tanja ; Titl, Ivanka - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 1996
Skup
Rana dijagnostika i rana rehablitacija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.05.1996. - 18.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
.
Sažetak
- Što je ADHD sindrom?
- Rani preddijagnostički postupak kod djece kod kojih postoji vjerojatnost da iamju ADHD sindrom.
- Kako ćemo prepoznati takvo dijete?
- Kakva je veza između ADHD sindroma i govorno-jezičnih poremećaja?
- Problemi koji se javljaju na
a) slušno-govornom planu:
- koncepcijske, odnosno pojmovne karakteristike problema
- karakteristike problema vezane za automatizme
b) vizualno-motorički problemi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti