Pregled bibliografske jedinice broj: 39510
Roditelji kao dijagnostičari i rehabilitatori slušno oštećenog djeteta do treće godine života
Roditelji kao dijagnostičari i rehabilitatori slušno oštećenog djeteta do treće godine života // Rana dijagnostika i rana rehabilitacija / Buzina, Tanja ; Titl, Ivanka (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 1996. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 39510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Roditelji kao dijagnostičari i rehabilitatori slušno oštećenog djeteta do treće godine života
(Parents as diagnosticians and rehabilitators of a hearing impaired child up to the third year of life)
Autori
Zlatarić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Rana dijagnostika i rana rehabilitacija
/ Buzina, Tanja ; Titl, Ivanka - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 1996
Skup
Rana dijagnostika i rana rehabilitacija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.05.1996. - 18.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
.
Sažetak
Praćenje male gluhe djece u Poliklinici SUVAG tijekom posljednjih nekoliko godina pokazalo je da su usprkos brzom napretku dijagnostike ranog otkrivanja slušnog oštećenja u našim uvjetima još uvijek najčešće roditelji oni koji iniciraju prvi pregled sluha, i to što je gubitak sluha kod djeteta veći to ga ranije roditelji primjećuju. Na gluhoću se često posumnja i prije prve godine života, dok nagluhost zavarava roditelje, pa se ta djeca javljaju relativno kasno.
I nakon uključivanja u proces rehabilitacije i savjetovanja, roditelji često dobro opisuju i pravilno procjenjuju reakcije djeteta u raznim rehabilitacijskim postupcima, pa tako pomažu da se preciznije odredi početna dijagnoza i uoče eventualne dodatne poteškoće.
Višegodišnje iskustvo vođenja i savjetovanja roditelja male gluhe djece pokazuje nam da na uspjeh rehabilitacije utječe prvenstveno pozitivan emotivan stav roditelja prema rehabilitaciji, njihova sposobnost da razumiju kako osnovne ciljeve, tako i pojedinačne postupke u procesu rehabilitacije, i njihova nadarenost da to i sprovedu u svakodnevnom životu sa svojim djetetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti