Pregled bibliografske jedinice broj: 394267
Primjena komunikacijskih alata i tehnika u turističkoj ponudi
Primjena komunikacijskih alata i tehnika u turističkoj ponudi // Zbornik radova Međunarodne konferencije Turistički potencijali Jadranskog zaleđa / dr.sc. Nevenko Herceg (ur.).
Mostar: Edition, 2008. str. 329-337 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 394267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena komunikacijskih alata i tehnika u turističkoj ponudi
(The application of Public Relations tools and techniques in the tourist
offerings)
Autori
Jugo, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Međunarodne konferencije Turistički potencijali Jadranskog zaleđa
/ Dr.sc. Nevenko Herceg - Mostar : Edition, 2008, 329-337
ISBN
33848524976063082
Skup
Međunarodna konferencija Turistički potencijali Jadranskog zaleđa
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 02.04.2008. - 04.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turizam ; odnosi s javnošću ; komunikacijski alati i tehnike ; mediji
(tourism ; public relations ; communication tools and techniques ; the media)
Sažetak
Odnosi s javnošću kao uspostavljanje i održavanje dvosmjerne komunikacije između turističkih subjekata i njihovih javnosti uvelike mogu pridonijeti stvaranju prepoznatljivih turističkih destinacija, prepoznatljive turističke ponude kao i zadovoljnih posjetitelja. Njihova uspješnost pritom uvelike ovisi o pravilnoj, pravodobnoj i kvalitetnoj upotrebi različitih komunikacijskih alata i tehnika. Nekada je u turizmu vladalo uvjerenje kako je privlačenje i dovođenje gostiju te osiguravanje njihove dobre zabave dovoljno za uspjeh turističkih destinacija. Danas je osnovni naglasak planiranja promotivnih aktivnosti na ponovnom povratku gostiju u našu destinaciju i prepričavanju njihovih pozitivnih iskustava drugim pripadnicima željenih publika. Upravo ovdje pravilan izbor alata i tehnika komuniciranja ima presudnu ulogu. Autor analizira upotrebu komunikacijskih alata i tehnika u turizmu, proučava njihovu učinkovitost te zaključuje kako će pojava novih komunikacijskih alata sve više unaprjeđivati turističku ponudu.
Izvorni jezik
Hrvatski