Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 394267

Primjena komunikacijskih alata i tehnika u turističkoj ponudi


Jugo, Damir
Primjena komunikacijskih alata i tehnika u turističkoj ponudi // Zbornik radova Međunarodne konferencije Turistički potencijali Jadranskog zaleđa / dr.sc. Nevenko Herceg (ur.).
Mostar: Edition, 2008. str. 329-337 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 394267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena komunikacijskih alata i tehnika u turističkoj ponudi
(The application of Public Relations tools and techniques in the tourist offerings)

Autori
Jugo, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova Međunarodne konferencije Turistički potencijali Jadranskog zaleđa / Dr.sc. Nevenko Herceg - Mostar : Edition, 2008, 329-337

ISBN
33848524976063082

Skup
Međunarodna konferencija Turistički potencijali Jadranskog zaleđa

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 02.04.2008. - 04.04.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
turizam ; odnosi s javnošću ; komunikacijski alati i tehnike ; mediji
(tourism ; public relations ; communication tools and techniques ; the media)

Sažetak
Odnosi s javnošću kao uspostavljanje i održavanje dvosmjerne komunikacije između turističkih subjekata i njihovih javnosti uvelike mogu pridonijeti stvaranju prepoznatljivih turističkih destinacija, prepoznatljive turističke ponude kao i zadovoljnih posjetitelja. Njihova uspješnost pritom uvelike ovisi o pravilnoj, pravodobnoj i kvalitetnoj upotrebi različitih komunikacijskih alata i tehnika. Nekada je u turizmu vladalo uvjerenje kako je privlačenje i dovođenje gostiju te osiguravanje njihove dobre zabave dovoljno za uspjeh turističkih destinacija. Danas je osnovni naglasak planiranja promotivnih aktivnosti na ponovnom povratku gostiju u našu destinaciju i prepričavanju njihovih pozitivnih iskustava drugim pripadnicima željenih publika. Upravo ovdje pravilan izbor alata i tehnika komuniciranja ima presudnu ulogu. Autor analizira upotrebu komunikacijskih alata i tehnika u turizmu, proučava njihovu učinkovitost te zaključuje kako će pojava novih komunikacijskih alata sve više unaprjeđivati turističku ponudu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Damir Jugo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jugo, Damir
Primjena komunikacijskih alata i tehnika u turističkoj ponudi // Zbornik radova Međunarodne konferencije Turistički potencijali Jadranskog zaleđa / dr.sc. Nevenko Herceg (ur.).
Mostar: Edition, 2008. str. 329-337 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Jugo, D. (2008) Primjena komunikacijskih alata i tehnika u turističkoj ponudi. U: dr.sc. Nevenko Herceg (ur.)Zbornik radova Međunarodne konferencije Turistički potencijali Jadranskog zaleđa.
@article{article, author = {Jugo, Damir}, year = {2008}, pages = {329-337}, keywords = {turizam, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacijski alati i tehnike, mediji}, isbn = {33848524976063082}, title = {Primjena komunikacijskih alata i tehnika u turisti\v{c}koj ponudi}, keyword = {turizam, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacijski alati i tehnike, mediji}, publisher = {Edition}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Jugo, Damir}, year = {2008}, pages = {329-337}, keywords = {tourism, public relations, communication tools and techniques, the media}, isbn = {33848524976063082}, title = {The application of Public Relations tools and techniques in the tourist offerings}, keyword = {tourism, public relations, communication tools and techniques, the media}, publisher = {Edition}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font