Pregled bibliografske jedinice broj: 394061
Poslovna inteligencija u turizmu
Poslovna inteligencija u turizmu. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009 (Udžbenik)
CROSBI ID: 394061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna inteligencija u turizmu
(Business Intelligence in Tourism)
Autori
Stipanović, Christian
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2009
Stranica
252
ISBN
978-953-6198-70-2
Ključne riječi
poslovna inteligencija; turizam; koncepcija i strategija razvoja; intelektualni kapital
(business intelligence; tourism; development strategy; intellectual capital)
Sažetak
Poslovna inteligencija prerasta u osnovno strateško usmjerenje poduzeća u sučeljavanju s konkurentima (poslovna inteligencija u užem smislu) i u orijentaciji prema ostalim sudionicima okoline – klijentima, dobavljačima (poslovna inteligencija u širem smislu). Poduzeće u uvjetima turbulentnoga dinamičkog tržišta XXI. stoljeća, postinformacijske revolucije (količina podataka i spoznaja se udvostručuje svake dvije godine) i društva znanja (intelektualni kapital kao najvažniji resurs) mora težiti prema cilju - biti korak ispred konkurenata i klijenata, odnosno ostvariti brzinu (inovacije) kao krucijalnu prednost suvremenoga gospodarstva. Cilj je knjige definiranje teorijskoga i poglavito praktičnoga modela poslovna inteligencija u turizmu i hotelijerstvu u funkciji efikasnoga komuniciranja hotelsko-turističkih poduzeća s turbulentnom i dinamičkom okolinom. Otkriva kako konkretno prikupljati podatke o ključnim dionicima okoline (klijent, konkurent) i transformirati ih u informacije i znanje o njihovim sadašnjim i budućim aktivnostima kao ishodište poslovnoga odlučivanja i inoviranja vlastite koncepcije i strategije razvoja. Knjiga (istraživanje) se ne zaustavlja samo na informatičkom poimanju modela poslovne inteligencije, već pokušava sagledati model s ekonomskoga stajališta u funkciji ostvarivanja profita kao temeljnoga pokretača ekonomske aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Mrnjavac, Edna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Christian Stipanović
(autor)