Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 394061

Poslovna inteligencija u turizmu


Stipanović, Christian
Poslovna inteligencija u turizmu. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009 (Udžbenik)


CROSBI ID: 394061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovna inteligencija u turizmu
(Business Intelligence in Tourism)

Autori
Stipanović, Christian

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Grad
Opatija

Godina
2009

Stranica
252

ISBN
978-953-6198-70-2

Ključne riječi
poslovna inteligencija; turizam; koncepcija i strategija razvoja; intelektualni kapital
(business intelligence; tourism; development strategy; intellectual capital)

Sažetak
Poslovna inteligencija prerasta u osnovno strateško usmjerenje poduzeća u sučeljavanju s konkurentima (poslovna inteligencija u užem smislu) i u orijentaciji prema ostalim sudionicima okoline – klijentima, dobavljačima (poslovna inteligencija u širem smislu). Poduzeće u uvjetima turbulentnoga dinamičkog tržišta XXI. stoljeća, postinformacijske revolucije (količina podataka i spoznaja se udvostručuje svake dvije godine) i društva znanja (intelektualni kapital kao najvažniji resurs) mora težiti prema cilju - biti korak ispred konkurenata i klijenata, odnosno ostvariti brzinu (inovacije) kao krucijalnu prednost suvremenoga gospodarstva. Cilj je knjige definiranje teorijskoga i poglavito praktičnoga modela poslovna inteligencija u turizmu i hotelijerstvu u funkciji efikasnoga komuniciranja hotelsko-turističkih poduzeća s turbulentnom i dinamičkom okolinom. Otkriva kako konkretno prikupljati podatke o ključnim dionicima okoline (klijent, konkurent) i transformirati ih u informacije i znanje o njihovim sadašnjim i budućim aktivnostima kao ishodište poslovnoga odlučivanja i inoviranja vlastite koncepcije i strategije razvoja. Knjiga (istraživanje) se ne zaustavlja samo na informatičkom poimanju modela poslovne inteligencije, već pokušava sagledati model s ekonomskoga stajališta u funkciji ostvarivanja profita kao temeljnoga pokretača ekonomske aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Mrnjavac, Edna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Christian Stipanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipanović, Christian
Poslovna inteligencija u turizmu. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009 (Udžbenik)
Stipanović, C. (2009) Poslovna inteligencija u turizmu. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci.
@book{book, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {2009}, pages = {252}, keywords = {poslovna inteligencija, turizam, koncepcija i strategija razvoja, intelektualni kapital}, isbn = {978-953-6198-70-2}, title = {Poslovna inteligencija u turizmu}, keyword = {poslovna inteligencija, turizam, koncepcija i strategija razvoja, intelektualni kapital}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }
@book{book, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {2009}, pages = {252}, keywords = {business intelligence, tourism, development strategy, intellectual capital}, isbn = {978-953-6198-70-2}, title = {Business Intelligence in Tourism}, keyword = {business intelligence, tourism, development strategy, intellectual capital}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font