Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 393710

» Nisam sigurna što je, ali je bitno« - analiza stavova studenata Sveučilišta u Rijeci o održivom razvoju


Rončević Nena; Ledić Jasminka; Ćulum Bojana
» Nisam sigurna što je, ali je bitno« - analiza stavova studenata Sveučilišta u Rijeci o održivom razvoju // Suvremene teme, 1 (2008), 1; 62-75 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 393710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
» Nisam sigurna što je, ali je bitno« - analiza stavova studenata Sveučilišta u Rijeci o održivom razvoju
("I'm not sure what is it about, but it is important" - what students from University of Rijeka think about sustainable development)

Autori
Rončević Nena ; Ledić Jasminka ; Ćulum Bojana

Izvornik
Suvremene teme (1849-2428) 1 (2008), 1; 62-75

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
odgoj i obrazovanje za održivi razvoj; stavovi studenata o održivom razvoju
(education for sustainable development; students' attitudes towards sustainable development)

Sažetak
U teorijskom dijelu rada daje se prikaz različitih pristupa i definicija održivog razvoja, analizira se uloga visokoškolskih institucija u promicanju ideje održivog razvoja i izloženi su rezultati dosadašnjih istraživanja koja se bave socijalnoekološkom problematikom. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati pilot istraživanja provedenog na Sveučilištu u Rijeci (2007.) na uzorku od 105 studenata. Cilj istraživanja bio je ispitati informiranost i razumijevanje koncepta održivog razvoja, kao i stavove i ponašanje povezane s nekim aspektima tog koncepta. Glavna pretpostavka istraživanja da ispitanici slabo poznaju koncept održivog razvoja, te da, kao posljedica toga, njihovi stavovi i životne navike ne daju garancije za potreban pristup ovome području potvrđena je. Drugim riječima, većina ispitanika ne zna definirati održivi razvoj. Ispitanici najmanje percipiraju odgovornost škola u promociji ideje održivog razvoja, prema njihovom mišljenju važniju ulogu imaju udruge i mediji, a najvažniju politička razina. Studenti smatraju da je upravo politička volja prva stepenica u promociji ideje održivog razvoja, odakle se onda treba širiti društvom. Bez inicijalne aktivnosti s političke razine promocija ideje održivog razvoja nije moguća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Citiraj ovu publikaciju:

Rončević Nena; Ledić Jasminka; Ćulum Bojana
» Nisam sigurna što je, ali je bitno« - analiza stavova studenata Sveučilišta u Rijeci o održivom razvoju // Suvremene teme, 1 (2008), 1; 62-75 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Rončević Nena, Ledić Jasminka & Ćulum Bojana (2008) » Nisam sigurna što je, ali je bitno« - analiza stavova studenata Sveučilišta u Rijeci o održivom razvoju. Suvremene teme, 1 (1), 62-75.
@article{article, year = {2008}, pages = {62-75}, keywords = {odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, stavovi studenata o odr\v{z}ivom razvoju}, journal = {Suvremene teme}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-2428}, title = { and \#187; Nisam sigurna \v{s}to je, ali je bitno and \#171; - analiza stavova studenata Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci o odr\v{z}ivom razvoju}, keyword = {odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, stavovi studenata o odr\v{z}ivom razvoju} }
@article{article, year = {2008}, pages = {62-75}, keywords = {education for sustainable development, students' attitudes towards sustainable development}, journal = {Suvremene teme}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-2428}, title = {"I'm not sure what is it about, but it is important" - what students from University of Rijeka think about sustainable development}, keyword = {education for sustainable development, students' attitudes towards sustainable development} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font