Pregled bibliografske jedinice broj: 393666
Karakteristike i mogućnosti b-learning modela učenja i poučavanja na daljinu kroz perspektivu studenta
Karakteristike i mogućnosti b-learning modela učenja i poučavanja na daljinu kroz perspektivu studenta // 32 međunarodni skup MIPRO / Čičin-Šajn, M., Turčić Prstačić, I., Sluganović, I., Uroda, I. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2009. str. 347-351 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 393666 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Karakteristike i mogućnosti b-learning modela učenja i poučavanja na daljinu kroz perspektivu studenta
(Characteristics and capabilities b-learning model of learning and teaching in the distance learning through the perspective of student)
Autori
Dumančić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
32 međunarodni skup MIPRO
/ Čičin-Šajn, M., Turčić Prstačić, I., Sluganović, I., Uroda, I. - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2009, 347-351
ISBN
978-953-233-042-7
Skup
32.međunarodni skup MIPRO - CE Computers in Education
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 26.05.2009. - 28.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
blended learning; b-learning; učenje i poučavanje; razvoj modela b-learning
(blended learning; b-learning)
Sažetak
Ovaj rad prikazuje primjenu „ blended learning“ modela učenja i poučavanja unutar akademske zajednice. Blended learning ili b-learning pristup učenju i poučavanju na daljinu uključuje aktivnosti koje se odnose na planiranje i provedbu kombinirane aktivnosti tradicionalnog pristupa učioničke nastave s novim informacijsko-komunikacijskim tehnologijama učenja i poučavanja na daljinu. Primjenom različitih mogućnosti instrukcijskog dizajna te kontinuirane evaluacije tijekom provedbe programa kontinuirano se usklađuje omjer učioničke nastave i uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije. Kontinuirani razvoj ovakvog modela učenja i poučavanja prikazan je kroz istraživanje provedeno na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Dumančić
(autor)