Pregled bibliografske jedinice broj: 393626
Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci
Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci // Suvremena trgovina, 34 (2009), 1; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 393626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci
(Satiesfied, loyal and enchanted customers)
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 34
(2009), 1;
24-27
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
doživljajna ekonomija; brendirani doživljaj kupca; unutarnja kultura
(the experience economy; branded customer experience; inner culture)
Sažetak
U ekonomskoj se metrici razvio pojam koji zbunjuje one koji se još uvijek drže klasičnih metoda koje se oslanjaju na statistička označavanja, matematičke pristupe, prosjeke, homogene grupe u segmentaciji. Sada se u obzir mora uzeti novi svijet kojeg su antropolozi u zadnjih desetak godina počeli nazivati "doživljajno društvo", a ekonomisti "doživljajna ekonomija". Stoga imamo i "doživljajni marketing", odnosno "branding". U takvom svijetu turbulencija i brzih promjena potrebni su i novi pristupi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zvonimir Pavlek
(autor)