Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 393626

Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci


Pavlek, Zvonimir
Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci // Suvremena trgovina, 34 (2009), 1; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 393626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci
(Satiesfied, loyal and enchanted customers)

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 34 (2009), 1; 24-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
doživljajna ekonomija; brendirani doživljaj kupca; unutarnja kultura
(the experience economy; branded customer experience; inner culture)

Sažetak
U ekonomskoj se metrici razvio pojam koji zbunjuje one koji se još uvijek drže klasičnih metoda koje se oslanjaju na statistička označavanja, matematičke pristupe, prosjeke, homogene grupe u segmentaciji. Sada se u obzir mora uzeti novi svijet kojeg su antropolozi u zadnjih desetak godina počeli nazivati "doživljajno društvo", a ekonomisti "doživljajna ekonomija". Stoga imamo i "doživljajni marketing", odnosno "branding". U takvom svijetu turbulencija i brzih promjena potrebni su i novi pristupi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvonimir Pavlek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlek, Zvonimir
Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci // Suvremena trgovina, 34 (2009), 1; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavlek, Z. (2009) Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci. Suvremena trgovina, 34 (1), 24-27.
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2009}, pages = {24-27}, keywords = {do\v{z}ivljajna ekonomija, brendirani do\v{z}ivljaj kupca, unutarnja kultura}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {34}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Zadovoljni, odu\v{s}evljeni i lojalni kupci}, keyword = {do\v{z}ivljajna ekonomija, brendirani do\v{z}ivljaj kupca, unutarnja kultura} }
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2009}, pages = {24-27}, keywords = {the experience economy, branded customer experience, inner culture}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {34}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Satiesfied, loyal and enchanted customers}, keyword = {the experience economy, branded customer experience, inner culture} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font