Pregled bibliografske jedinice broj: 39359
Utjecaj programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama na promjenu stavova učitelja prema poučavanju
Utjecaj programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama na promjenu stavova učitelja prema poučavanju // Društvena i odgojno-obrazovna skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 2000. str. 13-17 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 39359 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama na promjenu stavova učitelja prema poučavanju
(The influence of Programme " The Education of teachers for the acceptance of children with special needs" on teacher's attitudes toward teaching)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvena i odgojno-obrazovna skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra
/ Videc, Kornelija - Varaždin : Hrvatsko društvo defektologa, 2000, 13-17
Skup
Društvena i odgojno-obrazovna skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra
Mjesto i datum
Trakošćan, Hrvatska, 15.05.2000. - 17.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacija učitelja;djeca s posebnim potrebama;promjena stavova
(education of teachers; children with special needs;changing attitudes)
Sažetak
Stavovi učitelja prema poučavanju značajno utječu na uspješnost edukacijske integracije. Na uzorku od 98 učitelja redovnih osnovnih škola s područja Zagreba ispitani su efekti Programa edukacije učitelja... Pokazalo se je da nema statistički značajnih razlika između eksperimentalne i kontrolne grupe u promjeni stavova učitelja prema poučavanju mjerenih Minesotta Teacher Attitude Inventory. Ipak ispitanici iz eksperimentalne grupe unaprijedili su svoje stavove prema poučavanju u odnosu na inicijalno ispitivanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Lelia Kiš-Glavaš
(autor)