Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 39357

Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi


Stančić, Zrinjka; Žic, Anamarija
Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi // Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova / Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 77-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 39357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi
(Self-perception and perception of behaviour in students with delayed cognitive development in primary school)

Autori
Stančić, Zrinjka ; Žic, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova / Bežen, Ante - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999, 77-86

Skup
Dani Učiteljske akademije u Zagrebu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.10.1999. - 08.10.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
samoprocjena; procjena; usporeni kognitivni razvoj; učenici osnovnih škola
(self-perception; perception; delayed cognitive development; students in primary schools)

Sažetak
Brojni su autori upozorili na činjenicu da djeca usporenog kognitivnog razvoja u svojoj individualnoj historiji imaju iskustva neuspjeha naročito u vezi sa zahtjevima školskog učenja. Procjena učitelja o ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi važan je pokazatelj inicijalnog stanja i smjernica za izradu kvalitetnih programa. Cilj ovog rada je utvrditi kakva je samoprocjena adaptivnog ponašanja učenika uspor.kogn.razvoja u osn.školi te kako ih procjenjuju njihovi razredni učitelji.Primjenjena je hrvatska adaptacija baterije Behavior Rating Profile-2/Brown, Hamill, 1990/

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Stančić, Zrinjka; Žic, Anamarija
Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi // Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova / Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 77-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stančić, Z. & Žic, A. (1999) Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi. U: Bežen, A. (ur.)Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova.
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and \v{Z}ic, Anamarija}, editor = {Be\v{z}en, A.}, year = {1999}, pages = {77-86}, keywords = {samoprocjena, procjena, usporeni kognitivni razvoj, u\v{c}enici osnovnih \v{s}kola}, title = {Samoprocjena i procjena pona\v{s}anja u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {samoprocjena, procjena, usporeni kognitivni razvoj, u\v{c}enici osnovnih \v{s}kola}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and \v{Z}ic, Anamarija}, editor = {Be\v{z}en, A.}, year = {1999}, pages = {77-86}, keywords = {self-perception, perception, delayed cognitive development, students in primary schools}, title = {Self-perception and perception of behaviour in students with delayed cognitive development in primary school}, keyword = {self-perception, perception, delayed cognitive development, students in primary schools}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font