Pregled bibliografske jedinice broj: 39357
Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi
Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi // Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova / Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 77-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 39357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi
(Self-perception and perception of behaviour in students with delayed cognitive development in primary school)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Žic, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova
/ Bežen, Ante - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999, 77-86
Skup
Dani Učiteljske akademije u Zagrebu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.10.1999. - 08.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
samoprocjena; procjena; usporeni kognitivni razvoj; učenici osnovnih škola
(self-perception; perception; delayed cognitive development; students in primary schools)
Sažetak
Brojni su autori upozorili na činjenicu da djeca usporenog kognitivnog razvoja u svojoj individualnoj historiji imaju iskustva neuspjeha naročito u vezi sa zahtjevima školskog učenja. Procjena učitelja o ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi važan je pokazatelj inicijalnog stanja i smjernica za izradu kvalitetnih programa. Cilj ovog rada je utvrditi kakva je samoprocjena adaptivnog ponašanja učenika uspor.kogn.razvoja u osn.školi te kako ih procjenjuju njihovi razredni učitelji.Primjenjena je hrvatska adaptacija baterije Behavior Rating Profile-2/Brown, Hamill, 1990/
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija