Pregled bibliografske jedinice broj: 392875
Vršnjačko nasilje i zlostavljanje u školi: procjena roditelja
Vršnjačko nasilje i zlostavljanje u školi: procjena roditelja // Škola po mjeri / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 359-373 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 392875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vršnjačko nasilje i zlostavljanje u školi: procjena roditelja
(Bullying at School – Parent Assessment)
Autori
Arbunić, Antun ; Tadinac, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola po mjeri
/ Kadum, Vladimir - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2009, 359-373
ISBN
978-953-7498-24-5
Skup
Škola po mjeri
Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 24.04.2009. - 25.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
modaliteti vršnjačkog nasilja i zlostavljanja; razlozi javljanja nasilja i zlostavljanja; roditeljska procjena; vršnjačko nasilje i zlostavljanje.
(modalities of peer violence and bullying; reasons underlying the emergence of violence and bullying; parent assessment; peer violence and bullying)
Sažetak
Radom se prezentiraju rezultati procjene roditelja o vrstama vršnjačkog nasilja i zlostavljanja u završnom razredu osnovne škole, razlozima njihova javljanja i osposobljenosti djelatnika škole za preveniranje istog u trima školama Sinjske krajine. Na temelju analize frekvencija i deskriptivnih pokazatelja distribucije podataka izvode se zaključci o učestalosti vršnjačkog nasilja i zlostavljanja, najčešćim razlozima njegova javljanja te se procjenjuje osposobljenost djelatnika škole za njegovu prevenciju. Služeći se Pearsonovim koeficijentom korelacije autori su utvrdili da manifestni oblici nasilničkog ponašanja i zlostavljanja imaju svoje društvene korijene te da je bez obzira na manifestni oblik izražavanja ono u ovom razdoblju rasta i razvoja uvijek uvjetovano osobinama pojedinca nastalim uslijed djelovanja nasljeđa i okoline koja nasilje i zlostavljanje tolerira dajući mu različito značenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Antun Arbunić
(autor)